Hallo!

Hey-Hoi!

Mijn naam is Rebecca, ik woon in de provincie Groningen waar ik vaak aan (leuke) activiteiten mee doe. Om mijn kennis van activiteiten ook verder buiten Groningen uit te breiden zou ik graag een aantal festivalmaatjes willen vinden. Hopelijk dat zij mij daarbij kunnen begeleiden naar leuke concerten en festivals. Ik ben zelf een meisje van 16 jaar. Ik hou van dieren, in het specifiek mijn kat en mijn ratten. Daarnaast probeer ik ook nog trotse eigenares te worden van een eenhoorn :chin: . Ik hou van gek doen, reizen, ontdekken en vooral muziek. Ik doe graag mee aan dingen en wil vaak leuke activiteiten doen in Groningen en omstreken. Daarnaast ben ik fan van Frankrijk waar ik op uitwisseling ben geweest. Ik ga graag naar VERA en naar de kokomo in Groningen. Ieder die mij graag als festivalmaatje wilt kan mij zo snel mogelijk een privé bericht sturen. In de hoop dat wij samen de stad (en omstreken) Groningen kunnen verkennen en wakkermaken!

Hoi Rebecca, welkom op Wereldwijzer! Plaats eens een oproep in ons Reisgenoten forum.