Hallo allemaal,mijn naam is Hennie ,getrouwd met Herman en ik kom uit Oss noord brabant
De reden dat ik me aangemeld heb is omdat wij er over nadenken om naar Albanie te verhuizen en daar een klein bedrijfje op te starten in de toeristische sector en ik op zoek ben naar informatie,we willen graag naar Saranda of de omgeving daarvan.
Tot nu toe ben ik op vakantie geweest in:
Belgie
Spanje
Tunesie
Cyprus
Griekenland 5x
En via Cyprus nog een mini cruise naar Egypte en Israel
Hoi Hennie,
Welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,hoe waren je reiservaringen over Tunesie?
In iedergeval hebben we hier op wereldwijzer verschillende landenforums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Succ6 nog met het opstarten van je nieuw bedrijfje !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Hoi Georgessiam
Dank je wel!
Tja Tunesie,het is al zeker 20 jaar geleden dat ik daar ben geweest,ik kan me nog herinneren dat het heel erg heet was midden in juli,maar verder een leuke vakantie gehad,wel echt een zon zee en strand vakantie,ik was nog jong haha,
Tja…Hennie,we worden allemaal een dagje ouder !
Daarom dat ik volgende maand definitief vertrek naar Thailand,voor de rust,zon en natuurlijk voor het lekker eten.
Ik heb mijn koffer (1stuk) al ingepakt,moet juist nog enkele praktische zaken regelen hier in Belgie.
Geheimzinnig, zo komt Albanië bij de meesten van ons over. Het ‘land van de adelaars’ was tot twintig jaar geleden vrijwel ontoegankelijk voor toeristen.
Hoe ben je op het idee gekomen om daar eventueel een zaak te beginnen?