hallo!

Hallo!
Nou dan stel ik mezelf ook maar even voor :slight_smile:
Ik ben jisca en ben 18jaar oud. Afgelopen jaar ben ik gestopt met me opleiding dierenverzorging, ik werk in een supermarkt (heeeeeeeeel saai!)
Eigenlijk moet ik een opleiding gaan doen want wil wel een diploma hebben natuurlijk! Maar ik weet niet precies wat ik wil, nja eigenlijk weet ik het wel… Weg uit nederland haha!! Maarja om zomaar even naar het buitenland te gaan wordt een beetje moeilijk. İk heb geen diploma, spreek niet super goed engels en het liefst wil ik niet alleen naar het buitenland want vind dat toch een beetje spannend. Maar mn vrienden die zien het niet echt zitten om naar het buitenland te gaan jammer genoeg!
Het liefst zou ik naa r curacao, turkije of suriname gaan… Hoop echt dat ik naar het buitenland ga voor een tijdje of dat ik er opeens.juist geen zin meer in heb. Want word een beetje gek van mezelf op dit moment hihi.

X jisca

Hoi jisca,welkom op wereldwijzer!
Nou je bent jong jisca, de wereld ligt aan je voeten en je wil graag je kijk op het leven verruimen das heel normaal voor een meisje van jou leeftijd!
In feite is elk land de moeite waard om te bezoeken,alle landen hebben hun eigen pro´+s en con´s.
Curaçao is dankzij een tropisch klimaat, mooie baaien en de veelzijdigheid van het eiland de laatste jaren gegroeid tot een populaire vakantiebestemming voor Nederlanders.
Curaçao heeft diverse bezienswaardigheden die te bezoeken zijn waaronder :De beroemde overdekte oude markt (Marshe Bieuw) van Curaçao is een uitstekende plek om kennis te maken met de lekkerste Creoolse keuken van Curaçao.
Bij Curaçao Sea Aquarium worden programma’s gehouden waarbij u dieren als de zeeleeuw, schildpadden en haaien kunt ontmoeten en voeren.
Indien je nog vragen moest hebben over curacao,dan kan je altijd terecht in het Curacaoforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst jisca !
groet,georgessiam.