hallo

Hallo,

Ik heb me net opnieuw aangemeld voor het forum, was al eerder lid onder een andere naam maar door persoonlijke omstandigheden heb ik mijn account moeten laten verwijderen.
Ik heb me dus nu opnieuw aangemeld, onder een anonieme naam, zodat ik weer mee kan lezen en posten!

Mijn echte naam krijgen jullie voorlopig dus nog even niet…
Verdere informatie: ik ben een vrouw van 45, heb 2 kinderen van 21 en 19, en ben gescheiden (nouja bijna dan, het loopt nog). Mijn hobbies zijn lezen en dieren. Mijn favoriete vakantieland is Turkije: goedkoop en heerlijk warm. Ook ben ik helemaal weg van de USA, ik heb 2x een rondreis gemaakt met mijn (toen nog) gezin. Helaas zit dat er financieel gezien voorlopig niet meer in.

Groetjes, M

Hoi dezenaamdan,
Welkom terug op wereldwijzer!
Nou Turkije is de laatste jaren uitgegroeid tot één van de meest populaire vakantiebestemmingen aan de Middellandse Zee ,kan goed geloven dat het je favoriete vakantieland is dezenaamdan !
In iedergeval succ6 nog met alles wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.

Hoi dezenaamdan,
Welkom terug op wereldwijzer!
Nou Turkije is de laatste jaren uitgegroeid tot één van de meest populaire vakantiebestemmingen aan de Middellandse Zee ,kan goed geloven dat het je favoriete vakantieland is dezenaamdan !
In iedergeval succ6 nog met alles wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.