Hallo!

Hallo allemaal,

Ik ben Philip, 42 jaar en ik kom uit België.
Ik ben verslaafd aan Parijs, elke gelegenheid die zich aanbiedt pak ik met twee handen aan!
Samen met mijn gezinnetje reizen we ook graag in Europa wat rond, dit jaar bijv. staat nog Bretagne en Toscane op het menu.
Iedereen die vragen heeft over Parijs kan altijd bij mij terecht, en iedereen die leuke tips voor Bretagne en Toscane heeft mag die altijd even doorgeven.

Groeten!!!

Hoi Philip,welkom op wereldwijzer!
Nou je kunt altijd je tips kwijt hier op het Frankrijkforum.
Las ook in je berichtje dat Italie op je programma staat dit jaar Philip?
Wel voor vragen kan je altijd terecht op het Italieforum alsook kan je daar de ervaringen lezen van anderen.
Italië en met name Toscane is vol met opmerkelijke dorpjes en grotere steden met mooie oude stadscentra, vaak zelfs autoloos, waardoor ze de ideale plek zijn om te wandelen en de oude gebouwen te bewonderen.
Bevoorbeeld,Castelnuovo di Garfagnana is een bruisende stad met weg- en spoorverbindingen naar Lucca, Pisa, Florence en de Versiliakust bij Viareggio. De nationale parken van de Apulische Alpen en de Apennijnen zijn met de auto gemakkelijk bereikbaar en openen een hele reeks ontspanningsmogelijkheden voor wandelen, van de natuur genieten en sport.
Nou suc6 nog Philip met je reis door Toscane!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto.(stadje Lucca)

http://www.livetotravel.be/images/tours/lucca_01_1.jpg

Hoi Philip, welkom op wereldwijzer :slight_smile: