Hallo

Hej

ik ben een meisje va 21 jaar en heb het idee gekregen om naar Canada te emigreren. Waarom? Ja de uitdaging en ook omdat Belgie zo corrupt is als wat . Misschien is het daar wel beter.

Ik krijg al heel mijn leven het aanbod van mijn grootnonkel om daar op bezoek te gaan ( canada ) en / of in zijn bedrijf te gaan werken.

Ik studeer volgende maand af als Leerkracht voor het middelbaar ( belgisch certificaat dan welliswaar )

Vanaf nu is het dan grenzen en landen verkennen.

xx

Hoi Bonte,welkom op wereldwijzer!
Nou zelf ben ik ook een belg,en ben het hier ook een beetje moe aan het worden in Belgie.
We leven hier in een “poppekastland” zal ook blij zijn als ik pensioensgerechtig ben dat ik de deur achter mij toe trek.
Nou indien je nog vragen hebt over Canada dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Canadaforum hier op wereldwijzer!
Voor werken in Canada kan je misschien eens surfen op deze site? hier aanklikken
Wens je nog veel suc6 toe voor de toekomst,hopelijk kan je je dromen waarmaken en een nieuw leven beginnen in Canada.
groet,georgessiam.

Bedankt voor de nuttige link :slight_smile:

hoe oud ben jij zelf en wanner ben jij van plan om de overstap te maken ?

Nou ik ben bijna 52 jaar oud,en zou graag mijn dagen willen slijten in Thailand,éénmaal als ik pensioensgerechtig ben.

Hallo Bonte,

Welkom op Wereldwijzer :slight_smile: