Hallo mede wereld reizigers

Mijn naam is Peter-Wouter, een alleen levende, ongebonden man, op dit moment 64 jaar.
Mijn beroep is beeldend kunstenaar, reizen was altijd belangrijk voor mij, ik heb tussen mijn 18e en 22ste heel west Europa afgelift, (dat kon toen nog!) en tot 1992 vooral in Azië veel gereisd.
Altijd alleen en gewoon met een rugzak, low budget.
India was daarbij vooral favoriet en ik heb daar dan ook in totaal meerdere jaren rondgereisd.
Maar ja, dat is dus allemaal al weer twintig jaar geleden.

Via deze site probeer ik nu, voor het eerst, om een reisgenoot te vinden voor mijn komende trip volgend jaar, mede omdat het als 65 jarige niet echt verstandig lijkt om dit weer allemaal alleen te gaan doen.
Toen ik nog jong en fit was bestonden er voor mij geen problemen onderweg en kon ik alles aan wat ik ook maar tegen zou komen, maar nu ik ouder ben en niet meer zo fit, zal het verstandiger zijn om wat meer omzichtig dit avontuur aan te gaan.

Nu wil ik er dus volgend jaar weer eens op uit en wel naar India om de Kumbha Mela in Allahabad te bezoeken.
De Kumbha Mela is het grootste religieuze festival op aarde.
Het duurt in totaal ongeveer drie maanden met als hoogtepunten de “holy dip” van de Naga babas en de “evening arti”.
Mensen die hiermee niet bekend zijn kunnen op Google veel informatie vinden betreffende voorgaande Kumbha Mela’s.

Mijn eerste India trip was in 1972 toen ik over land via Turkije, Iran, Afganistan, Pakistan naar India ben gereisd. Die reis duurde slechts 2 maanden.
In 1984 ben ik weer naar India gegaan maar nu om er een jaar lang te blijven en het hele land van noord naar zuid en oost naar west te bereizen.
Het was een van de meest memorabele gebeurtenissen in mijn leven.
De daarop volgende jaren ben ik regelmatig terug gegaan, meestal voor een half jaar. In het totaal heb ik, tussen 1984 en 1992, ongeveer 4½ jaar in India doorgebracht.

Op dit moment woon ik in een klein, vredig dorp in ZO Drenthe.

Hoi Peter-Wouter,welkom op wereldwijzer!
Nou spijtig dat je je account wilt verwijderen hier op wereldwijzer!
Ook wij zijn gebonden aan de 10 minutenregel,weet dat mensen dit vervelend vinden,maar laat je niet uit je loot slagen.
Wij hier op wereldwijzer,zijn een gezellig bende,dat het je een beetje rommelig overkomt hier op wwz,tja het heeft bij mij ook een aantal dagen geduurd eer ik men weg vond op deze reissite.
Maar eerlijk gezegd,kan wereldwijzer niet missen,ook heb ik hier nieuwe vrienden gemaakt die mijn passie ook delen,namelijk reizen.
groet,georgessiam.

Nou breekt m’n klomp!
Het bericht dat ik hier eerder plaatste is zonder enige mededeling weggehaald!

Kijk op zo’n manier is het niet moeilijk om iemand op de kast te krijgen en het is eens te meer een reden om mijn eerder aangemaakt account te beëindigen!
En ik zie hiermee nogmaals bevestigd wat een zooitje dit forum blijkt te zijn!!!

Nou zo’n berichten die je plaats horen thuis in de helpdesk en niet in deze “even voorstellenforum”!

Geachte,
Ik bezit wwz niet,ben juist maar één van de vele vrijwilligers die probeer alles in goede banen te lijden.
Uw passage (tekst hieronder)
“Nu ik er achterkom dat op dit forum regelrecht censuur wordt toegepast moet ik toch even kwijt dat dit echt niet kan en zal mij bezinnen op vervolg stappen tegen dit forum en deze moderatoren”
Je posting had helemaal niets te maken met deze rubriek “Even voorstellen”,daarom heb ik hem verwijderd.
Er zijn nu éénmaal regels waar iedereen zich moet aan houden,hier op wereldwijzer!
groet,georgessiam.:chin: