Hallo Iedereen!

Hallo iedereen,
ik ben Fernando, een Argentijn die meerdere jaren in Nederland door heeft gebracht. Momenteel werk ik in de politiek en ik heb verschillende functies binnen de politieke partij: Propuesta Republicana. (kort: PRO) Dat is een opositiepartij hier in Argentinie.
Ik houd ook enorm veel van reizen, en woon in Vincente Lopez, met de bus half uur tot een uur van de stadscentrum…

Fernando,
ik zal dus vooral actief zijn binnen het Argentinie forum!

Hoi Fernando,welkom op wereldwijzer !
Nou eerlijk gezegd ben ik nog nooit in Argentinie geweest,maar het lijkt me wel een fantastisch land om je vakantie door te brengen.
Je komt van het ene uiterste in het andere terecht zoals mooie stranden, hoge bergen, opgerepte natuur, sneeuw.
In iedergeval Fernando kan je altijd met je vragen alsook je tips over dit schitterend land terecht in het Argentinieforum hier op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hola Fernando, welkom, leuk dat je ook komt posten hier. Ben even niet zo actief op het forum want mijn dochter is over voor 3 weken vanuit Buenos Aires waar ze woont. Er zijn overigens ook leuke facebook pagina’s voor hollanders in Argentina misschien ook wat voor jou? Stuur me als je dat leuk vind maar even een prive berichtje.

Saludos,
Gallina