hallo iedereen

Mijn naam is nicky ik ben 27 jaar en samen met mijn vriendin gaan wij binnekort 5 januari voor 1 jaar op wereldreis.
We beginnen in cambodia zo naar laos,thailand,indonesië,australië,nieuw-zeeland,chili,bolivië,peru en tenslotte ecuador.
We hebben al enorm veel voorbereid en nagekeken maar het zou ons toch heel erg helpen moesten er nog mensen zijn die nog tips hebben over deze landen.Wij bezoeken graag gebieden die nog het authentieke uitstralen en niet zo het toeristische.
Als er eventueel mensen zijn die dezelfde reizen maken kunnen we misschien nog afspreken in die maanden.
Ik heb ook nog een topic van mijn wereldreis in 1 jaar dan kunnen jullie alle plannen zien.

Hoi Nicky,
Welkom op wereldwijzer,
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik je berichtje niet gezien had in de rubriek “even voorstellen” mijn excuses daarvoor.
Nou ik lees dat je op wereldreis gaat voor één jaar lucky you,mag ik niet mee?lol2
Nu Nicky als je eventueel vragen hebt dan kan je in verschillende landenfora’ op wwz een berichtje plaatsen in het reiscafe of subforums van het betreffend land.
Voor Thailand,waar ik euchh mijn hart aan verpand heb kan je deze link aanklikken:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Als je eventueel nog iemand zoekt om mee met jullie op reis tegaan dan kan je altijd ff een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum.zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
voor het Cambodja forum,zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Ook kan je terecht met vragen op het wereldwijzer reis forum zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Nog veel suc6 met je voorbereidingen Nicky!
groet:georgessiam.:chin: