Hallo iedereen!
Mijn naam is Yvonne en ben moeder van drie volwassen kinderen. Ik ben bewust dat de gemiddelde leeftijd -op dit forum- lager is dan die van mij, maar heb na lang twijfelen toch een profiel aangemaakt!
Ik kom uit Nijmegen maar woon al vrijwel heel mijn leven in Breda, hier ben ik gaan studeren en ben ik gesetteld.
Reizen is altijd al iets geweest wat mij trekt en heb hier dan ook al veelvuldig antwoord aan gegeven. Ik ben al op redelijk veel plaatsen geweest en heb zelfs een huisje in Portugal gehad. Andere landen die ik heb bezocht zijn bijvoorbeeld: Venezuela (Isla Margarita), Thailand, Kenia, Sri Lanka, Cambodja, Marokko Europa (UK, Frankrijk, Spanje, Portugal, Zwitserland, Duitsland, etc)
Verder spreek ik -naast Nederlands en Engels- vloeiend Portugees, Spaans, Frans en Duits.
Via dit forum zou ik graag in contact willen komen met mede-reizigers en misschien wel een reismaatje!
Ik ben van plan om na de zomer/einde van het jaar 2/3mnd op reis te gaan. Zelf twijfel ik nog tussen Zuid Amerika en Zuid Oost Aziƫ.
Schroom je niet om mij een berichtje sturen mocht je vragen hebben!