Hallo allemaal!
Mijn naam is Yvonne en ik woon de Wijk, een klein dorpje tussen Meppel en Hoogeveen. Ik ben 31 jaar en ben jeugd- en jongerenwerker bij een welzijnsstichting.
Sinds ik jong ben wil ik al de wereld over reizen, maar er was altijd wel een “excuus” om dat nog niet te doen. Nu dus niet meer, sinds een paar jaar ben ik aan het reizen geslagen en heb ik ook zeker de smaak te pakken! Als het moet ga ik ook alleen op vakantie. En hoewel iedereen hier me voor gek verklaard, vind ik dat IK iets van de wereld wil zien en dat laat ik niet van een ander afhangen. Hoewel ik wel moet toegeven dat met iemand toch leuker is (:
De laatste paar jaar ben ik naar Londen, Barcelona, Mexico (playa del carmen), Bodrum, Berlijn, Italie (rondreis) en de Ardennen geweest en heb ik nog genoeg op mijn lijstje staan. Helemaal bovenaan staat Egypte en ik kan niet wachten om heen te gaan, mijn plan: onderaan beginnen (Abu Simbel) en dan via een nijlcruise naar Cairo, dan naar Alexandrie en via het St. Catherinaklooster bijkomen in Sharm El Sheik
maar goed met alle gedonder daar laat dat op zich wachten. Verder wil ik graag alle wereldwonderen bij langs… de oude en de nieuwe
of zal ik zeggen, wat er van over is of in musea te zien is.
Wil je toevallig iets weten over waar ik ben geweest: feel free to ask!! Leuke en interessante info over mijn reislijstje zijn of course altijd welkom.
Mijn vooruitzichten voor dit jaar zijn een herhaling naar Bodrum en het eind van het jaar hopelijk naar Cuba of Thailand.