Hallo allemaal!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Loraine en ik ben 23 jaar oud.
Ik werk in de kinderopvang en begeleid mijn eigen peutergroep. De peuters zijn 2,5 jaar t/m 4 jaar oud. Hiernaast werk ik ook op een buitenschoolse opvang, hier komen kinderen vanaf 5 jaar t/m 12 jaar.
Ik werk nu ongeveer 5 jaar in de kinderopvang, hiervoor heb ik mijn opleiding Pedagogisch medewerkster afgerond. Hiervoor moest ik ook stage lopen in de leeftijdscategorie 0 jaar t/m 12 jaar. Hierdoor heb ik veel ervaring opgedaan.

Op dit moment woon ik nog in Nederland maar mijn vriend en ik willen graag binnen nu en een half jaar naar Spanje vertrekken om daar samen iets moois op te bouwen.

Ik spreek op dit moment geen Spaans, wel ken ik wat Spaanse woorden die zijn blijven hangen maar dat is natuurlijk niet voldoende. Uiteraard start ik naar de zomervakantie met een cursus Spaans zodat ik mezelf wel kan redden als ik daar eenmaal ben. Uiteraard weet ik dat de rest vanzelf komt.

Ik ben opzoek naar een Nederlands gezin in de omgeving van Barcelona die opzoek is naar een Nederlandse nanny.

Voor meer informatie stuur maar een berichtje!

Welkom op Wereldwijzer!

Neem gerust een kijkje in de verschillende landenfora.

Veel forumplezier toegewenst, en succes met het vinden van een leuk gezin. :slight_smile: