guesthouse in bali

Wie heeft er een guestjouse in Bali?
Wil er ook 1 beginnen.
Ik ga juli 1 maand Bali. Met wie kan ik daar een praten over praktische zaken hoe te beginnen enzo
MVG ALvast bedankt

Hoevaak nog ??

Kan men op Bali een eigendom kopen ?

Als BUITENLANDER kan men op Bali GEEN eigendom kopen.

Ondanks alle mooie praatjes van “makelaars” het KAN en Mag niet, je komt van een hele koude kermis letterlijk en figuurlijk weer THUIS. Hebben vele Slachtoffers :drugged::drugged:van die verkooppraatjes weer berooid naar NL zien gaan.

Wel kan je LEASEN_HUREN voor 25 jaar of langer
Zelf hebben wij gehuurd -geleast op levenstijd -met contract.

Groet Paulana en take care !!!

Wij hebben zowel een hotel / restaurant ( 8+ jaar) als villa-management bedrijf (5+ jaar).Tegen een zeer vriendelijk uur-tarief geven wij consult over o.m. de onroerend goed situatie (voor buitenlanders) in Indonesie, de belasting situatie, het beheren van een b&b / hotel / vakantie villa, het ontwikkelen en bouwen van onroerend goed, etc., etc.Voor meer informatie gelieve contact met ons op te nemen buiten dit forum op, middels een email naar marcelinbali@gmail.com

Even offtopic :Eigendom is toch al van jezelf…dat hoef je dan niet meer te kopen …Of zie ik dat nu verkeerd.
Het woord zegt het voor mij achteraf gezien al!

Eigendom hoef je toch niet meer te kopen…

Het woord zegt het voor mij achteraf gezien al… vuurwerk

Hoewel , je kan hier op Bali leuke buitenverblijfjes huren in Sengkidu bijvoorbeeld ,Oost-Bali ,voor een redelijk prijsje.

Dat heb je (dacht) ik niet zo op die andere eilanden ivm die vele gebeds -huizen, ik kom niet op de naam, maar die moeten een herrie maken…ach ja moskee.

Die hebben we er bij mijn weten in Amlapura - Klungkung en verder Noord -West- en Zuidwaards natuurlijk wel
Iig (nog) niet in onze buurt, wel zo rustig. vuurwerk. De Balinezen zijn voor ca 90% Hindu .

Correct me if I am wrong. :kus:

Sorry dubbel geschreven.