Groepsreis met 'jongeren'

Hallo!!

Ik zou heel graag naar Costa Rica willen met leeftijdsgenoten.
Nou heb ik gesurft op het internet, en ik kan maar 1 organisatie vinden die een groeps rondreis naar Costa Rica aanbied voor de leeftijd 17-25jaar, namelijk Mambo.
Zelf ben ik 18 en wil dus graag met mijn leeftijdsgenoten.
Weet iemand nog een organisatie die dit ook aanbied? of wie heeft hier ervaring mee?

groetjes, Elise

Je hebt ook nog discovery reizen, ik weet niet of dit speciaal voor jongeren is. Dit is wel internationaal gericht, dus je maakt de reis met een internationaal gezelschap. Zij hebben een Panama experience, dan ga je van San Jose naar Panama City. Ik heb vorige jaar rond gereisd door Costa Rica, Nicaragua en Panama, en beide landen zijn echt een aanrader!

groeten,
Paul

Hee!

Is het geen optie om bijvoorbeeld eerst naar La Tortuga Feliz te gaan en van daaruit iemand op te doen om mee te reizen?

ik zit bijvoorbeeld vanaf 28 mei tot in eerste instantie 8 juli op LTF, en wil vanaf daar dan nog rondreizen door het land!

Gr Alex

Heey Alex!

Klinkt goed!!
Alleen ga ik in de zomer werken op een camping in Italie, als animator:D
dus helaas kan ik niet zolang rondreizen…hooguit 3 weken…
Ben je weleens eerder in CR geweest?
groetjes,

Nee nog nooit…
In Italie op een camping is wel heel wat anders als Costa Rica zeg haha.
Als je bij wijze van spreken een maand vrij zou kunnen maken zou je in combinatie met 2 weken LTF ook 2 weken rond gaan reizen.
kijk de site even! www.latortugafeliz.com

Gr Alex

Lijkt me iid wel wat dat la tortuga feliz : ), maar dat gaat niet lukken…ik ben namelijk van juni tot juli in Italie, dus ik kan pas vanaf augustus naar CR, eind aug/begin sep begint mijn studie, dus ik kan hooguit 3 weken…helaas
Jaa idd, italie is heel wat anders! ik wilde graag werken in het buitenland, en vrijwilligerswerk ging uiteindelijk niet door, dus toen heb ik het binnen Europa gezocht vandaar;]

Groetjes,

Nou in ieder geval zit ik tot en met de eerste week van augustus in CR, dus wie weet komen we elkaar nog wel ergens tegen;)

Hallo,

Ik ben vorig jaar meegeweest met een rondreis naar Thailand van Mambo. Dit is mij toen heel erg goed bevallen.
Dus als iemand een rondreis wilt maken met leeftijdsgenoten bekijk is de site van mambo. Ook dit jaar ga ik waarschijnlijk op reis met Mambo, de rondreis naar Brazilie.

groeten,