Griekse eilanden

Hallo ik ben Mel, ik ben 48 en zoek een reispartner (v/m) voor eind de maand juli, augustus of september. Ik dacht zelf aan 10 dagen maar dat is bespreekbaar. Ik ben fan van de Griekse eilanden. Ben eerder op Samos, Lesbos, Zakhyntos etc. geweest. Belangrijk is dat niets ‘moet’. Houd zelf van het strand, zonnen, terrasje, uit eten (heerlijk dat Griekse eten!) (-;, beetje wandelen. Maar als jij iets anders wilt dan is dat geen probleem. We gaan er tenslotte naar toe om te ontspannen en dat doet ieder op zijn/haar eigen manier (-:

1 like

Hallo Mel,

Ik zal mij even voorstellen:
Mijn naam is Cindy, een vrouw van nog maar net 50 jaar.
Werkzaam als opticien, en toe aan een zonovergoten vakantie en heb daarom vandaag geboekt(een optie tot en met zaterdag).
Betreft de boeking is het dit jaar naar Skala Kalloni(mij ook bekend)op het Griekse eiland Lesbos van 30 aug. tot 13 sept.
Misschien spreekt dit je aan?
Ik heb een relatie, maar gezien de thuis situatie van mijn vriend kan hij dit jaar niet op vakantie!
Ik hou van hetzelfde van wat jij in je blog beschrijft, dus wie weet?

Mijn gebruikersnaam is cindyrost, maar ben met de helpdeks bezig, hopelijk kunnen zij deze veranderen.

Groetjes Cindy.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een zonnige vakantie bestemming. Het weer hier in Nederland is zo deprimerend, dat ik echt weg moet. Lesbos ben ik al 3x geweest, een heerlijk eiland. maar er zijn er nog zoveel. Wie weet als je zin hebt nemen we nog snel een last minute.
Groetjes, Max

Hallo Allemaal,
Nirvana Health Retreat heeft vanaf 17 september weer retreats in lefkada Griekenland. Mochten jullie interesse hebben in een week (of twee weken) retreat, kijk dan op mijn website voor de opties. of stuur mij een email.

Hoi, ik wil graag er ook nog even tussenuit…lekker naar zon, zee, strand, gezellige dorpjes. Ik hou van natuur, buiten zijn, gezelligheid, goede afwisseling tussen inspannen en ontspannen. Ik maar beetje jonger maar voor mij geen probleem.

Mocht je meer willen weten PB is altijd goed.

Groetjes Tim

Als je nog niks hebt gevonden?
Geen vliegreis, wel leuk: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=201624

Annie Lennox, mooie plaat. Vooral no more I love you’s :slight_smile: :vak01:

Hi Mel, ik heb vandaag een oproep hier geplaatst. Spreekt dat je aan?

Mellywelly is niet meer hier :slight_smile: @guest

Wat bedoel je?

Dat als je kijkt naar zijn naam in bericht, hij zijn profiel verwijderd heeft.

Oh, had niet gezien dat hij zijn naam had verwijderd. Ik reageerde omdat het topic omhoog was en daardoor nog actueel leek. Maar waarom wordt het topic niet op slot gedaan dan, als de topicstarter niet meer relevant is?

Ach er zijn mensen die reageren op een 10 jaar oude advertentie :slight_smile: omdat dat "ineens relevant"is.

Dan moeten de beheerders ingrijpen.

Dit forum kan en wordt voor allerlei activiteiten gebruikt worden, zoals “zeer langdurige” stalkers en/ of hackers die willen laten zien dat ze of “info hebben” of “willen hebben” Maar voor nu :topic: Fijne vakantie :slight_smile:

Hallo. Ik, vrouw, zelfde bouwjaar������, wil in september naar Griekenland (nog nooit geweest). Is deze oproep nog actueel?
Anne

• Updated - - -

Hallo. Ik, vrouw, zelfde bouwjaar😄, wil in september naar Griekenland (nog nooit geweest). Is deze oproep nog actueel?
Anne

De topicstarter is weg van dit forum. Zie eerder bericht hier, geplaatst door QSMURF.

Maar ik wil wel mee, als je dat wilt;-)). Maar kan pas in het voorjaar!

Bedankt voor de info. En misschien wel goed plan voor 2017. Ga graag in voor of naseizoen. Maar nu eerst ff september dit jaar :slight_smile:

Denk dat je beter een nieuw en eigen topic kan openen :wink: