Griekse eilanden mei 2012

Ik zou graag vrouwen leren kennen [niet lesbisch] die eind mei 2012,11 dg met mij naar samos willen gaan

eind mei lijkt me ok voor griekenland, welke plannen heb je concreet?
Welke leeftijd heb jij en rond welke leeftijd zoek je?
Rita

hoy, ik heb net ontdekt dat je boven de 50 zoekt, ikzelf ben 52 jaar en zou het wel leuk vinden om samen eventueel naar samos te geen . ik ben Belgische en woon momenteel gedeeltelijk te brecht (B) en stavenisse (NL)

Hey Janine,
ik ben zeker niet lesbisch, ik sta wel open voor een nieuwe relatie, maar ben er niet naar op zoek . Mijn huwelijk is na 31 jaar huwelijk in juni stukgelopen. een wijntje lust ik ook graag, ben niet christelijk , maar door mijn woonplaats in stavensse ken ik heel veel christelijke mensen. Geloof is persoonlijk en daar ga ik mij niet over uitspreken tegen anderen. Doordat ik dicht bij mijn 3 kleine kleinkinderen wilde zijn woon ik dus in stavenisse. waar woon jij ??

Hoi Rita,
Ik woon in Kerkrade, Limburg. Stavernisse lijkt me ook mooi wonen hè.
We zouden elkaar in Tilburg kunnen ontmoeten, heb je daar zin in? b.v. Zaterdag 22 okt. Werk je nog? Ik help in de huishouding bij 'n paar gezinnen. Freelance, zogezegd. Ik krijg een nabestaande uitkering [ANW] en dat is toch krap. Maar ik vind het fijn zo, ik heb zelf geen kinderen en zo heb ik toch deel aan het gezinsleven bij anderen.
Ik zou me verheugen als je zou besluiten om elkaar te ontmoeten.:cheer:
Overigens, ik zou het ook fijn vinden als ik een nieuwe:kus: partner/man zou krijgen, al ben ik er niet naar op zoek.
Groetjes, Janine.

janine,
amai we wonen wel ver van elkaar, maar dat mag ook geen probleem zijn…
Ja, Tilburg lijkt me goed en ook 22 october past mij. Zeg jij maar hoe laat en waar , ik heb een hond van 4 maanden maar die laat ik dan thuis. ik kan hem ongeveer 5 uur alleen laten , geen probleem. Liefst de afspraak tussen 1 uur en 4 uur aub.
groetjes
Rita

Hoi Rita,
Ja 1 uur is oké. Kom je met de trein of met de auto? Je kunt je hond best meenemen, of vind je het te omslachtig voor hem?
Trouwens Rita, heb je er moeite mee dat ik rook? Dat ben ik vergeten te zeggen.
Ik geef je mijn telefoonnummer en mijn emailadres, dan kunnen we rechtstreeks communiceren.
janinevanderweide@gmail.com/ 0614422662.
Mocht je met de trein komen, ikzelf weet het nog niet, dan kijken we even hoelaat die daar aankomt. Als ik dan met de auto ben , dan zorg ik dat ik daar ben.
Ik verheug me, groetjes Janine.

Mocht iemand mijn oproep lezen, de vakantie met ´Riteke`, is niks geworden. Ik ga nog steeds naar Samos op 4 juni.
Als iemand interesse heeft om mee te gaan, houd ik me aanbevolen.
Ik vertrek vanaf Dusseldorf, maar zelfs dat is niet zo van belang. Het zou al fijn zijn wanneer iemand in dezelfde tijd naar dezelfde plaats gaat. Votsalakia-Samos. Boeken in Duitsland brengt voordeel.
Groetjes Janine.