Grieks eiland, scooter, zee

Hallo

Ik ben al weken aan strand , scooter en zee aan het denken en ondertussen is het al september en voel ik me redelijk wit tussen al mijn zongebruinde collega’s .

Maar om een bewijs te hebben dat ik echt naar een Grieks eiland ben gegaan heb ik iemand nodig die even een foto van mij in de Griekse zee kan maken , dan maak ik er ook 1 van jou .

Ik ben al vaker naar Griekse eilanden geweest , altijd geweldig , lange tochten op een scooter naar één of ander klooster om maar een doel te hebben , ik heb het versteende “woud” van drie vage boomstronken gezien , hijgend naar boven geklommen voor een uitzicht , met mijn scooter klem gezeten tussen een kudde overstekende geiten , een ezeltocht gedaan langs een berg en er achter gekomen dat ik hoogtevrees had , lichtelijk aangeschoten op het strand gelegen , gevolgd door een zwerfhondje en geprobeerd in het Grieks hondenvoer te bestellen , mooie foto’s gemaakt , leuke mensen ontmoet die ik niet kon verstaan … enfin gewoon alles gedaan wat ik leuk vind in de zon met zee en gebleekt drijfhout , en altijd een snorkel , zwembroek en fles water in mijn rugzak .

Dus als je op een scooter wil rijden en sávonds met zadelpijn en lichtelijk onderkoeld terug wil scheuren naar een goedkoop hotel of guesthouse , overdag een zonnesteek wil oplopen op het strand , of op zoek naar haaien wil met snorkelen , reageer dan en schrijf op wat jij leuk vind .

χαιρετισμοί

Het klinkt mij als muziek in de oren.
Ik mis alleen lekker eten in je verhaal!
Kan er ook wel bij he?
En wanneer had je dit allemaal ingedachten?
Ik wil graag zondag al weg en als het kan 10 dagen.
heb maar twee weken vrij en kan dan na die 10 dagen nog even een paar daagjes bij komen.
Hoor graag van je wat voor persoon je zoekt.
Mailen kan op [EMAIL=“haastrecht-t@telfort.nl”]haastrecht-t@telfort.nl

Groetjes Peter.

Ik heb vorig jaar in juni samen met mijn vriendin rondgereden met de scooter op Mykonos, Paros en Santorini. Zalige vakantie, twee weken puur relaxen en zien waar we uitkomen!

Als je alleen bent en je wil een foto van jezelf (of met twee en een foto samen) kan je best de Joby Gorillapod kopen, een superhandig statief voor je fototoestel dat je echt overal aan kan vastmaken!

Greetz, en have fun!

R

Ok , sorry dat ik zo laat reageer op dit topic en de pm’s .

Er zijn wat onvoorziene zaken gebeurd die even mijn aandacht nodig hadden en waardoor ik zelf ook niet weg kan .

Maar goed zo gaan die dingen soms , niets aan te doen .

In ieder geval bedankt voor de leuke reacties en ik ga in ieder geval verder sparen voor de lente , want het plan om naar een Grieks eiland te gaan staat nog steeds .

Voor degene die nog op vakantie gaan , een fijne reis .