Ik ben op zoek naar iemand om mee op vakantie te gaan in het voor- of najaar van 2007. Ik wil graag weer naar Zakynthos, Laganas. Ik ben daar inmiddels 5 keer geweest en wil graag weer terug.
Deze oproep zet ik zo vroeg omdat ik er na de laatste vakantie achter ben gekomen dat je elkaar toch wel een beetje beter moet leren kennen, voordat je daadwerkelijk 8 of meer dagen met elkaar ‘opgescheept’ zit.
Ik ben zelf 29 jaar, hou van uitgaan en een biertje drinken. Verder gewoon lekker relaxen bij het zwembad. Een paar dagen een scootertje huren is ook erg leuk om zelf mee het eiland over te crossen.
heel erg bedankt van je reactie op mijn forum,ik ben zelf ook helemaal weg van zakyntos en zoals je weet wil ik er gaan werken,ik heb er mensen leren kennen en vind het gewoon heel erg moeilijk om steeds weer afscheid te nemen van mijn vrienden,je hebt mij gezegd dat ik op sites moet gaan kijken zoals www.justzante.co.uk enwww.zanteparkhotels.gr alleen ik kan er niet wegwijs uit worden hoe je moet solliciteren op die site.ik wil er zelf nu voor alnge tijd heen maar daar moet je geld voor hebben en daarom wil ik heel graag gaan werken daro ik zie dat echt helemaal zitten,ben je dit jaar alleen geweest of met vrienden omdat je zegt dat je nu een reisgenoot zoekt,ik vind zakyntos een erg leuke plaats en je kan er leuk uitgaan en ik zie ook gewoon de mensen die er werken dat ze het erg naar hun zin hebben en daarom wil ik nu ook dolgrgaag een baantje vinden,is dit niks voor jou om dat te doen???wie weet kunnen we samen wel ergens voor kijken,ik kan zelf volgende seizoen in kos werken maar ik wil dolgraag in zakyntos laganas werken en ben dar nu ook hard mee bezig om wat te vinden.
Nou, inmiddels ben ik in mei voor de 6e keer geweest. Toen heb ik toch nog een vriendin zo gek gekregen om met me mee te gaan. En nu ga ik volgende week in m’n uppie voor 8 dagen.
Maar misschien kunnen we volgend jaar een keer samen gaan?!
Ja, lijkt me leuk volgende jaar een keer samen te gaan. Zakynthos is super leuk.
Misschien dat ik in eind sept/okt dit jaar nog ga, maar is nog even afwachten of er iemand mee kan.