Hallo iedereen
Eerdere plannen om een lange reis buiten Europa te maken dit jaar moet ik door omstandigheden laten varen, maar in mei kan ik er wel even 2 weken tussenuit. Ik ben van plan dan naar Griekenland te gaan en een rondreis te maken door de Peloponnesos, en dan ook maar meteen Athene mee te pikken. Voor plaatselijk vervoer dacht ik in eerste instantie aan openvaar vervoer, voor overnachtingen aan hostels of wat het dichtst in de buurt komt. Maar daar valt nog over na te denken. Low budget dus, maar niet op het fanatieke af… Qua timing heb ik niet enorm veel speling, het zou ergens in mei moeten zijn, maar dan is het daar al aangenaam maar niet té warm en zijn de andere toeristen hun reis nog aan het plannen (lees: is het er nog relatief rustig), dus eigenlijk best een goede maand om naar daar te trekken.
Ben je ook matig, overmatig tot dwangmatig geïnteresseerd in de oude Griekse cultuur (laat die amphitheaters, tempels en kerken maar komen!), wissel je dat graag af met af en toe eens een fikse wandeling of iets dergelijks in de mooie natuur, met hier en daar ook een stadje ertussen (inclusief museum, terrasje, etc.), dan wil je me misschien wel vergezellen? Mocht je interesse hebben, laat me een keer iets weten, misschien kunnen we samen reizen.
Groeten
Wim