ik heb zo’n 2 jaar geleden samen met mijn vriendjen 2 weken wild gekampeerd op fuerte. dat was super!
maar ik wil nu samen met een vriendinnetje hetzelfde gaan doen, maar ik weet niet of het nog steeds zo makkelijk kan als toen? heeft iemand tips, of afraders of aanraders voor waar te kamperen? het liefst dicht bij coralejo.
iemand ook ervaring hiermee?
iemand anders tips voor goedkope tickets/appartementen?
we willen zo rond 19 dec weg en voor ong. 2 weken. zo rond de 400EUR alles bij elkaar…tips?
Ik was in oktober in Fuerte en zag in Coralejo inderdaad mensen camperen. Ik zal mijn vriendin (die dar nog zit) eens vragen hoe en wat.
Wil zelf ook graag terug naar Fuerte deze zomer, om te werken en te surfen.
Wat betreft het ticket. Via Duitsland vlieg je het goedkoopst (Air Berlin) Je moet ff wachten met je ticket boeken, want een paar weken voor vertrek is je ticket net een paart tientjes goedkoper nog. Mijn ticket was via Thomas Cook vanaf Brussel en dat kostte 280 euro incl. annuleringsverzekering. Paar weken later was het nog maar 230 euro. ALs je extra spullen mee wilt nemen, zoals je tent enz. dan kost dat extra.
ik ben beniewd waar je vriendin kampeert, weet je toevallig of dat dicht bij coralejo is? het liefst zit ik natuurlijk zo dicht mogelijk bij het dorpje.
en denk je dat het voor 2 meisjes wel veilig is?
ik weet het niet meer zo goed, omdat ik met mijn grote sterke vriendje was toen haha.