Grappig filmpje. Je hebt 'n beetje humor nodig bij kamperen!

Hi, dit is mijn eerste keer dat ik op dit forum ben. Ik heb een erg grappig filmpje gezien op YouTube: You need a little humor when going camping! Thetford - YouTube
Als jij ook zo’n fan bent van kamperen, vind je 'm vast ook leuk (en herkenbaar :-))
Het filmpje is afkomstig van Thetford - de uitvinder van mobiel sanitair. Goed dat ze zelf dus ook een beetje humor hebben :slight_smile:

:slight_smile:

En zo staat hij op het kamperen prikbord van startpagina.

Grappig filmpje! Je hebt 'n beetje humor nodig bij kamperen… Auteur: carmencamping

(—.thetford.nl)
Datum: 28-07-2008 15:05

Hi, dit is mijn eerste keer dat ik op dit forum ben. Ik heb een erg grappig filmpje gezien op YouTube: www.youtube.com/watch?v=kPIsFwSBkwU
Als jij ook zo’n fan bent van kamperen, vind je 'm vast ook leuk (en herkenbaar

http://kampeer.prikpagina.nl/images/smile/icon7.gif

)

Het filmpje is afkomstig van Thetford - de uitvinder van mobiel sanitair. Goed dat ze zelf dus ook een beetje humor hebben

http://kampeer.prikpagina.nl/images/smile/icon7.gif

ja, was niet zo slim he? Maar ja, met een beetje hart voor de zaak doe je gekke dingen he? Groetjes :slight_smile:

Ja, ik zit er verder ook niet mee, het is dat ik toevallig op beide forums was vanochtend…

Ik vind 'm niet eens zo heel grappig… Is gewoon flauwe reclame.

Waar ik me eerder over verbaas is waarom iemand dit als eerste posting zou gebruiken op een forum. Vind ik een beetje vreemd.

Hmm, om reclame te maken?

grin

Ja, daar lijkt het wel op, hè?!

Vind 'm behoorlijk aan de flauwe kant…:thumbsdown:

(ik wilde niet reageren, maar ik ben om…) Ik vind het een flauw filmpje, gewoon reclame, maar niet zo vervelend als die andere topic toen van die Knekkerman reclame met z’n vakantiefilmpjes.

haha, natuurlijk is het reclame, heeft ze al in post 4 toegegeven. Dat is eigenlijk de grootste grap voor Carmen, want als wij blijven reageren wordt het topic steeds weer opnieuw naar boven gehaald !!!

Ach, als ik met mijn tentje door het land fiets neem ik haar toilet toch niet mee :slight_smile:

Ik kan Carmen natuurlijk commissie vragen, door mijn sluikreclame :slight_smile: