Ik ben tussen 4 en 16 februari 2009 verbleven in dit hotel. Ondanks het, voor de tijd van het jaar, uitzonderlijk slechte weer (5 volle dagen regen) hebben mijn vriendin en ik ons hier uitstekend vermaakt. Het hotel is perfect gelegen, direct aan een mooi strand met een natuurlijk rif (waar je redelijk kunt snorkelen). Het eten vonden wij beiden uitstekend: er is 1 buffetrestaurant, een italiaans restaurant (niet geprobeerd), een a la carte restaurant en een beach grill, allemaal goed te doen. De all in formule is perfect, alle merken en soorten dranken zijn inbegrepen.
Wel is dit een bestemming voor wanneer je om 12 uur savonds op bed wilt liggen, want het winkelcentrumpje in Playa Dorada stelt niet veel voor. Logisch uiteraard, er zijn alleen maar AI hotels.
Sosua en Cabarete zijn savonds wat levendiger maar stel je hierbij ook geen Torremolinos o.i.d. bij voor.
Hoi Carlo
Je bent inderdaad in de verkeerde tijd van het jaar gegaan. Hotel Gran Ventana is mijn lievelingshotel en ik ben er de afgelopen 6 jaar een keer of 16 geweest. Weet het niet eens meer precies.
Er zijn diverse leuke uitgaansgelegenheden in de plaza, waaronder cocobongo, hemingway, roadway en de life bar. Deze zijn op donderdag, vrijdag en zaterdag altijd heel erg druk omdat dan ook veel mensen uit puerto plata erheen komen. Maar jij zat een beetje buiten het toeristenseizoen en dan is het er wat rustiger. Overigens het nachtleven begint er pas rond 23.30, wanneer de shows in de AI hotels zijn afgelopen.
1 like