Ik stap net uit de bus van Go Go, ik kan zeggen, als 1 van de eerste die in Blanes is geweest, HET IS HELEMAAL GEWELDIG DAAR. We zijn met Go Go naar Barcelona en Lloret geweest. En in Blanes hebben we iedere avond in Bar Gotcha en Disco Arena gefeest. DJ Jelmer is de top. en Gotcha is OK, ole ole.
Originally posted by friekkie@15-06-2005, 09:30:28
** Ik stap net uit de bus van Go Go, ik kan zeggen, als 1 van de eerste die in Blanes is geweest, HET IS HELEMAAL GEWELDIG DAAR. We zijn met Go Go naar Barcelona en Lloret geweest. En in Blanes hebben we iedere avond in Bar Gotcha en Disco Arena gefeest. DJ Jelmer is de top. en Gotcha is OK, ole ole.
Tot volgend jaar (hopenlijk).
friek **
Je Hebt helemaal gelijk de Gotcha was de vetste kroeg. Ik ben bij dat ik weer terug ga in augustus. nog 2 maandjes wachten.
:wub: marloes
Originally posted by marloes69+15-06-2005, 10:58:58–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (marloes69 @ 15-06-2005, 10:58:58)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–friekkie@15-06-2005, 09:30:28
** Ik stap net uit de bus van Go Go, ik kan zeggen, als 1 van de eerste die in Blanes is geweest, HET IS HELEMAAL GEWELDIG DAAR. We zijn met Go Go naar Barcelona en Lloret geweest. En in Blanes hebben we iedere avond in Bar Gotcha en Disco Arena gefeest. DJ Jelmer is de top. en Gotcha is OK, ole ole.
friek **
Je Hebt helemaal gelijk de Gotcha was de vetste kroeg. Ik ben bij dat ik weer terug ga in augustus. nog 2 maandjes wachten.
:wub: marloes **
[/quote]
je heb wel echt een onpartijdig oordeel nu de rest nog nie eens normaal open is met normaal personeel haha
[quote]
Originally posted by -marloes69@15-06-2005, 10:58:58
** <!–QuoteBegin–friekkie*@15-06-2005, 09:30:28
friek **
[/quote]
je heb wel echt een onpartijdig oordeel nu de rest nog nie eens normaal open is met normaal personeel haha **
[/quote]
Hoe bedoel je, wij zijn in Las Vegas, Annies verjaardag, De Hebbes, Sunset, De Klomp, Gotcha en Arena geweest. ut zag er allemaal errug open uit als je abnormaal personeel daarneer zet is dat toch hun eigen probleem.
En meneertje sunset ik heb eens op die website gekeken van jullie, het niet normale personeel wat daar(afgelopenweek) werkte is volgens mij remco en 1 van je bazen, zal ik dit is doormailen.(is kijken wat ze over jou denken)
[quote]
Originally posted by -marloes69@15-06-2005, 10:58:58
** <!–QuoteBegin–friekkie*@15-06-2005, 09:30:28
friek **
[/quote]
je heb wel echt een onpartijdig oordeel nu de rest nog nie eens normaal open is met normaal personeel haha **
[/quote]
ow wacht ff ik snap het niet… onpartijdig oordeel dan is het tog juist een ‘goed oordeel’ over bar cotcha in vergelijiking met de andere cafe’s of hoe bedoel je het?
Jongens waar gaat dit nou allemaal over… :blink:
Ik heb me uitstekend vermaakt en er was maar 1 tent die z’n zaakjes goed in orde had.
Als Gotcha wel een compleet nederlands team kan neerzetten tijdens de ‘spring break’ inclusief een top DJ ga dan niet lopen zeiken over ‘onpartijdig oordeel nu de rest nog nie eens normaal open is met normaal personeel’ dan doe je toch echt iets goed fout als ondernemer of als medewerker. :huh:
Gotcha heeft laten zien waar voor ze staan en heeft de toon gezet voor 2005. Ik heb gelijk weer voor de maanden juli en augustus een vlucht geboekt.
Boudha
Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.