Gorilla's in Rwanda of Oeganda

en dat de benzineprijzen behoorlijk westers zijn. Ik reis tegenwoordig met een kind, dan is een eigen autootje wel erg handig, maar damn, wat een grote kosten-post is dat.

ze blijven ook niet achter he… extra inkomstenpost voor de overheid!

Probeer eens bij Habari Travel (www.habaritravel.nl) Zij bieden allerlei soorten rondreizen waaronder een individuele safari met een 4WD. Ze zijn ook lid van SGR.

Groeten, Ineke.

1 like

Ik ben een paar jaar geleden in Rwanda bij de gorilla’s geweest. Helemaal geweldig. Per gorillagroep mogen er 8 personen op pad. Als de gorillagroep gevonden is, mag je ca. 1 uur in de buurt zijn.
Afhankelijk van welke groep je gaat bezoeken, moet je rekenen op een behoorlijke wandeling. Wij hebben zo’n 4 uur bergop gelopen om bij de groep te komen. Van 2000 tot ca. 3000 meter hoogte. Een belevenis om nooit te vergeten.

http://www.rwanda-gorillas.com/

Weet iemand of je vooraf visa moet regelen voor Rwanda, Uganda, Tanzania en Kenia of dat je ze ook aan de grens kan krijgen?
Wij gaan vanaf 15 aug. 5 maanden door Zuidelijk en Oost Afrika reizen en willen ook deze landen aan doen.
Mariska

kijk eens op visumdienst.nl
tip: gorilla permit tijdig regelen!

Voor Rwanda moet je tegenwoordig van te voren een visa regelen. Voor Uganda niet. Kan bij aankomst

Heb je serieus een hotelboeking of uitnodiging/referentie nodig om visa aan te vragen, zoals in de aanvraagprocedure staat??

Nu vraag je mij wat! Ik zou het niet weten. Ikzelf heb het via een reisorganisatie laten regelen [ www. habaritravel.nl] Een Ugandese/Nederlandse organisatie die kantoor houd in Uganda en reizen in Uganda?rwanda organiseerd.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

of kijk eens op www.matoketours.nl die doen ook reizen daarheen.
we hebben bij hun een reis geboekt door uganda, die is erg goed bevallen~

succes ermee

groetjes

afgelopen zondag had 3 op reis ook een item over de gorilla’s in Rwanda!