Goedkope vliegmaatschapij..?

wie kent hier een goedkope vliegmaatschapiij…??

ik wil namelijk strax in juli naar spanje (blanes) vliegen:)

ik ga ook in juli naar spanje vliegen en ben ook al aan het rondkijken maar kom als goedkoopste uit bij air berlin

www.transavia.com
170 retourtje… op barcelona

Keek net nog even op www.cheaptickets.nl maar daar heb je al een retourtje voor 110 eurie niet verkeerd dacht ik

Naar Barcelona was het?

Check Ryan Air even, vliegen op Girona, van daaruit voor 7 euro een half uurtje met de bus en je zit centrum Barcelona.

Hoelang is het van Girona naar Blanes ( met de bus/trein)???

Het is ongeveer anderhalf uur met de trein van Girona naar Barcelona zie ik op www.renfe.es, en dan moet je van Barcelona naar Blanes. Volgens mij valt het wel mee.

Ik vlieg in April naar Mallorca. Heb ook geboekt bij Air Berlin alleen dan wel een enkele reis. Van Amsterdam naar Mallorca 87 Euro incl.

De reistijden zijn niet echt super maar het is wel goedkoop :slight_smile:

virgin airlines is ook een goede. woon al lange tijd in spanje en deze komt altyd goedkoper uit. x mariana

Kijk eens op www.vueling.com, zij vliegen vanaf Adam en Brussel rechtstreeks op Barcelona El Prat. Vanaf Girona is het nog zeker een uur in de bus!

Ik woon in Barcelona en als ik naar Nederland vlieg, vlieg ik altijd met Vueling, zij zijn altijd het goedkoopst, zeker op Brussel!

Succes en veel plezier vd zomer.

Arlette

thx mensen.

Het liefs wil ik van Girona naar Blanes… dus niet naar barcelona…:slight_smile:

IK zou echt graag met iemand mailen die al naar lloret de mar is geweest in de appartementen guitart fenals van de guitart groep die ook de grote spa en resort hebben guitart central park in lloret de mar. Wie kan mij zeggen hoe deze appartementen er van binnen uitzien en wat de oppervlakte er ongeveer van is… ik wil er naar toe met 2 volwassenen en 2 kinderen … is dit te doen… is het hier leuk… graag een spoedige reactie ik wil een reis boeken voor 31/3 (dan krijg je nog wat kortingen) bedankt voor een leuke reactie daaaaaaaaaaaaaaaag

alle goedkope maatschappijen en vliegmogelijkheden op www.vakantieinspanje.startbewijs.nl

Er staan ook goedkope vliegtickets op www.worldticketcenter.nl !

Hoi,

Soms is het goedkoper om via een spaanse site te reserveren. Ik gebruik Bravofly daarvoor.
Nog een paar anderen staan op : ondernemersinspanje.nl - This website is for sale! - ondernemersinspanje Resources and Information.

Opvallend is dat dan de één goedkoper is, dan weer de ander. Rare wereld, die vliegtickets …

Skyscanner.net is ook erg handig. Je hebt een overzicht van vluchten in bijv de maand mei. Dus het proberen waard!

Ik heb vorig jaar met vueling gevlogen. Echt goede maatschappij en niet duur :smiley:

Je kan ook rechtstreeks vanuit Girona naar Blanes voor zover ik zie voor 8 euro. De rit duurt een uur en 15 minuten!

Have fun!