Goedkoop smsen naar Egypte

ben net terug van hurghada en nu heb ik een man ontmoet die zegt graag in contact met mij te blijven. maar weet iemand hoe ik goedkoper naar egypte kan smsen vanuit nederland? ik weet dat er soms wel eens aanbieders zijn dan moet je eerst een bepaald nr. voor het normale nr. zetten. het is balen dat hij geen pc heeft

http://nl.smscity.com/

jij smst vanaf je computer, hij ontvangt op zijn mobiel. het is gratis als er een reclameboodschap onder aan je sms verschijnt, anders moet je echter betalen. maar het is stukken goedkoper dan smsen naar het buitenland met je mobiel!

1 like

maar hoe doe ik dat? ik bedoel naar welke site moet ik dan?

Als je op de link klikt van sms-city die ik hierboven heb geplaatst, kun je je aanmelden en meteen gratis sms’en.

hoi jenny,

ik krijg mijzelf niet aangemeld had jij daar ook problemen mee?
ik krijg geen bericht via mijn mobiel alleen via email

het lukt niet hoe heb jij dit destijds gedaan?

heb de site al jaren niet meer gebruikt…

als je gaat naar http://nl.smscity.com/aanmelden/, rechts in het hokje klikt dat je het eens bent met de voorwaarden en dan op meld aan klikt dan werkt het niet? zo nee, dan weet ik het ook niet, sorry.

weet je anders een andere site?

Gebruik Skype, 6 cent per sms naar Egypte!

1 like

ik gebruik lebara.
Simkaart sturen ze gratis naar je op. Smsen doe je voor ong 10 cent, bellen voor 19 cent per minuut. Wanneer je 10 euro opwaardeerd, krijg je 20… wanneer je 20 opwaardeerd krijg je 40…+ ze hebben nog wel eens leuke acties voor meer beltegoed.

gewoon even googlen!

Goedkoop smsen en bellen kan je ook met Lyca mobile.

1 like

Ik sms voor 3 cent via www.dialnow.com

1 like

Goede tip Clejo!

1 like

kon toch inloggen bij smscity
het is alleen jammer dat het voor hem vanuit egypte zo duur is om te smsen en hij heeft helaas geen pc.

ik denk dat een smsje vanuit Egypte LE0.80 kost (ong. 10eurocent).

maar dat is voor hen een hoop geld denk ik

ligt er maar net aan wat je verdient :wink: