Goede chauffeur

We zijn momenteel op Sri Lanka aan het toeren met een freelance chauffeur. We willen hem heel graag aanbevelen aan degenen die een betrouwbare en punctuele chauffeur zoeken. Bovendien wat erg belangrijk is, rijdt Keerthi heel voorzichtig en is helemaal niet opdringerig. Hij denkt goed mee over het gewenste programma.voor meer info pb sturen aub!

Hoi Catnan,

Om het forum leesbaar te houden is het niet echt handig als leden alleen maar namen gaan posten van chauffeurs. Daarnaast kan ik niet zien of jij hier op één of andere manier voordeel uit haalt (wat in strijd zou zijn met de forumregels). Als je nu wat meer verteld van je reis, met tips, route, tegenvallers/meevallers en adviezen en daar dan de naam van je chauffeur bij vermeldt heb ik er geen moeite mee. Nu eigenlijk wel omdat dit ook je eerste post is. Ben trouwens wel benieuwd of het om de volgende persoon gaat: https://www.tourhq.com/guide/lk23765/keerthi-dissanayake

Gr. Langkapura

Ik heb de forumregels goed gelezen en beveel ik deze chauffeur geheel belangenloos aan. Ik heb zelf heel veel moeite gehad om een freelance chauffeur te vinden op een nederlandse site en ben toen via de Franse Routard (daar ben ik redelijk veel actief) aan onze chauffeur gekomen. Het gaat om een jongeman die anderhalf jaar voor zichzelf bezig is en graag meer klanten uit Europa wil. Hij verdient het echt dat zijn klanten “reclame” voor hem maken! Ik dacht dat ik ook mensen die op zoek zijn naar een chauffeur voor een vakantie in Sri Lanka zou kunnen helpen.
Zijn naam is Keerthi Sandun, hij heeft een FB pagina!
Gr.
Catnan

Hoi Catnan,

Het kan zijn dat je vindt dat je de forumregels goed gelezen hebt, maar er staat toch echt “Het aanbieden en aanvragen van producten, vastgoed en bepaalde diensten mogen enkel in het Marktforum worden geplaatst.” in.
En ik vind dat je nu duidelijk de diensten van een chauffeur aanbiedt, ook al is het belangeloos. Als iedereen dat zou doen met de ‘eigen’ chauffeur zou het forum al heel snel onleesbaar worden, als toerist voor een bepaald land (komende maand bijvoorbeeld Portugal) zou ik het uitermate irritant en contraproductief vinden dit soort berichten te lezen. Maar het zal wel aan ons liggen :wink:

Tnx,

<Erik> & [Sandya]

Sorry voor de misverstand, hoe kan ik mijn account verwijderen?

Jammer, had gedacht dat je hier tips uit eigen ervaring kon plaatsen om anderen te helpen aan net als bij de Routard… Blijkt helaas niet het geval te zijn!

Erg kort door de bocht, maar dat mag. Dit forum drijft op de inbreng van onze leden. Dat is de kracht ervan. Ik ga niet herhalen wat ik en Erik hebben gezegd. Lees het nog eens door. Iedereen is hier welkom en inbreng wordt meer dan gewaardeerd.

Helemaal mee eens, je kan altijd reageren via privé mail, zo heb ik ook een prima chauffeur gevonden.
Er zijn in Sri Lanka meerdere goede chauffeurs en velen hebben het goed met je voor en het geld hard nodig.
Maar het gaat in deze site over tips en verhalen over het land.