Globetrotter stelt zich voor....

:chin: hallo allemaal,

Mijn naam is Lydia Atema (zoals mijn forumnaam al aangeeft) en ik ben altijd al een reislustig mens geweest.
Mijn reizen gingen naar landen waar de oude cultuur nog goed te ervaren is. Landen als: Peru, Bolivia, Egypte, Nepal, India, Mexico, Guatemala maar ook Turkije, Griekenland… steden als Parijs, Praag, Rome herbergen ook een schat aan cultuur. Ben altijd super geïnteresseerd geweest in de spiritualiteit van oude culturen. En ging dan ook regelmatig naar een land terug om die spiritualiteit dieper te ervaren… zoals de Inca filosofie en energiewerk in Peru en Bolivia. Shambhala in India en het mysterie maar vooral ook de energiekracht die nog aanwezig is in Egypte.

Sinds 2008 ben ik mijn spirituele reisorganisatie gestart naar India, Peru en Egypte.
Atma Reizen, een reis die je leven verrijkt.
Onze reizigers zijn ondernemende en reislustige mensen. Mannen en vrouwen, alleen reizenden en koppels vanaf ongeveer 38 jaar tot en met de fitte en actieve 70-er. Mensen die in hun leven al aardig wat hebben gereisd. Geïnteresseerd zijn in andere culturen en hun levenswijze en visie.
**
Onze reizigers zijn al een aantal jaren bezig met intuïtieve en bewustzijnsontwikkeling.** Hebben een aantal workshops of trainingen gevolgd in bijvoorbeeld: yoga, healing en reading, mindfulness, mediteren, spirituele therapie, holistische massage, aura en chakra therapie, sjamanisme…

Op dit forum is duidelijk dat ik een eigen reisorganisatie heb aan mijn avatar. En ik zal zeker ook excursies en reizen posten voor mensen die daarin geïnteresseerd zijn. Maar je kunt bij mij ook zeker terecht met vragen over genoemde landen die ik graag zal beantwoorden.

Dus tot lezens en reislustige groet, Lydia

Hoi Lydia,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je welkomsberichtje lees heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Nooit aan gedacht om het spirituele en magische Thailand te bezoeken?
Moet je beslist eens doen,zelf kom ik regelmatig in één van de woudparken in het noorden van Thailand,om rust te vinden,en waarempel nadien voel ik me terug herboren.
In iedergeval succ6 nog met je reisorganisatie,Lydia.
groet,georgessiam.

Thanks georgessiam… op dit moment trekt Thailand me nog niet zo. Maar kan me heel goed voorstellen dat je daar als herboren van terugkomt. Voor nu zal zeer waarschijnlijk Hawai mij als eerste trekken.

Nou ik heb eens gelezen dat er op Hawaï vele spirituele krachten aanwezig zijn.
Weet niet ofdat je van plan bent om één van de oudste eilanden te bezoeken maar op Kauai vind je vele van die Polynesische tempels terug.
In iedergeval succ6 nog met je voorbereidingen Lydia !

1 like