Globetrotter - even voorstellen!

Hallo iedereen :slight_smile:

Mijn naam is Quira Tiekstra en ik wordt vaak omschreven als ‘globetrotter’. Door mijn stage in Zuid-Afrika en de daaropvolgende rondreis door Zuid-Afrika en Namibië is mijn reisvirus wakker geworden! Eenmaal zo’n ervaring rijker voelt Nederland nooit meer helemaal als mijn thuis. En daar valt maar één ding aan te doen: meer reizen, meer mensen ontmoeten en meer mensen helpen! Want ja, dat vind ik wel heel belangrijk. Tijdens mijn reizen wil ik naast het plezier van het ontdekken van nieuwe plaatsen ook iets terug geven aan de lokale bevolking. Meestal gebeurd dit in de vorm van vrijwilligerswerk bij een doel dat mij echt inspireert. Mijn volgende reis staat ook op het programma: vanaf februari ben ik in Malta te vinden om daar weer nieuwe avondturen te beleven!

Hoi Quira, welkom op Wereldwijzer! Dat klinkt als een druk leven. Ik denk dat ik je het beste kan wijzen op ons wonen en werken in het buitenland forum, maar natuurlijk ben je ook welkom om andere reizigers van tips te voorzien in onze andere forums :wink: