Even voorstellen!

Hallo iedereen,

Mijn naam is Bastiaan Terhorst, 22 jaar en bedrijfskunde student aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Ik ben net een maandje terug van mijn reis in Australië en Nieuw-Zeeland, hier ben ik in totaal bijna 7 maanden geweest met een working holiday visa (overigens aan iedereen aan te raden!!) Nu ik terug ben, ga ik vanaf september weer verder met studeren en help ik Stichting Wereldwijzer sinds een aantal weken met het bijhouden van de forums en nieuwsrubrieken op de website.

Naast mijn studie probeer ik in het algemeen zoveel mogelijk te reizen, omdat het een van mijn grootste passies is. Alleen of met vrienden, het zijn beiden onvergetelijke ervaringen! Als ik reis, gebeurt dat vaak onder het motto : ‘collect moments, not things’ omdat de ervaringen je het meeste zullen bijstaan.
Ik ben drie jaar geleden begonnen met een Eurotrip van 3,5 week in een old-timer camper met drie vrienden. Vanaf toen had ik het welbekende ‘reisvirus’ te pakken en ging ik de zomer erna naar Zuid-Oost Azië, om daar in vijf weken door Thailand, Laos en Cambodja te backpacken. De zomer erna ben ik naar Centraal-Amerika geweest in de zomer en nadat ik twee maanden thuis was besloot ik om voor een langere periode te gaan reizen in Australië en Nieuw-Zeeland. Ook liggen er plannen voor een Rickshaw Run (Ja… een reis in tuk-tuks) door India aankomende zomer! Mocht je hiervoor nog tips hebben, zijn deze natuurlijk altijd welkom.

Groetjes,

Bastiaan Terhorst

Hoi Bastiaan, welkom op Wereldwijzer! Als hulpje hoef ik je niet uit te leggen hoe alles hier werkt. Succes