Ik zou graag weer eens een aantal weken (ca. 4) in Frankrijk willen verblijven (low-budget is op dit moment voor mij de enige mogelijkheid), en op een actieve manier in de natuur willen verblijven.
Wat heb ik te bieden?
Ik spreek vloeiend Frans en Engels, in het Duits, Spaans en Italiaans kan ik mezelf ook aardig redden, ik kan masseren (klassieke massage, Indonesische Pitjit), met paarden omgaan en berijden, vind eigenlijk alle dieren leuk om mee te werken (en mensen ook). Ik kan smakelijke gerechten bereiden, ben in bezit van rijbewijs, auto en een geweldige Labrador die ook mee wil, en heb o.a. interesse voor kunst & cultuur.
Dusssss: wie weet en/of heeft een leuke plek voor me?
Wij zijn belgen die zich permanent in de Provence hebben gevestigd en hier lokaal tal van activiteiten beoefenen.
Meer info kan u vinden op volgende websites :
www.vakantie-provence.be
www.provence-gardiennage.be
www.holiday-directly.com
Gezien het grote succes van onze websites zijn wij op zoek naar jobstudenten of vrijwilligers om ons een handje te helpen.
De taakinhoud is voornamelijk eenvoudig administratief werk ( opzoeken op internet, toeristische info verzamelen, prospectie via internet … )
Wat kunnen wij bieden :
- kost en inwoon
- familiale sfeer
- de gelegenheid de streek hier te ontdekken
- onze kinderen zijn native speakers zodat de franse taal kan worden bijgebracht
Wij kunnen slaapgelegenheid geven aan 1 persoon of 2 personen die een kamer delen.
Interesse ? Mail ons uw motivatie!
Provençaalse groeten,
Bart en Caroline Cattoir
Beste Bart en Caroline, ik zal een reactie sturen via mijn hotmail-account naar alledrie de info-adressen van uw websites.