Gezocht?!

Nou ben je iemand aan t zoeken die je in blanes bent tegengekomen post t hier :stuck_out_tongue:

dus bij deze:

dat ene leuke manneke ong 1,80 m donker haar en was ook iedereen kwijt tijdens de schuimparty op 4 juli :stuck_out_tongue:

oow ja 20 jaar kwam uit leiden/leiderdorp en ging naar 4e jaar mbo

Gezocht ; meisje met blond haar, jaar of 17 & verlieft op P. :smiley:

gezocht: een nieuwe leven en nieuwe vrienden waar ik gezellig mee kan breien, knutsellen, puzzelen en punniken. ook houd ik erg van paarden en wandel ik graag een puzzel route door het bos.

groetjes

:smiley:

nou gozer, ik lig echt helemaal dubbel hier

maar nu even een serieus request:
op de schuimparty van 12 juli in discotheek Arena liep een jongen die gekleed was in een oranje/witte zwembroek. ben jij hem of ken je m? meld t mij!!!

x

naja dan maar gezocht leuke mannen die vanaf 8 aug in blanes zijn :stuck_out_tongue: dan ben ik er weer alleen nu samen met 2 vriendinnen ipv met 2 stelletjes en 5 mannen

Dat was ik!

helemaal niet je :stuck_out_tongue:

jij werd geweigerd joooo

jaa :stuck_out_tongue:

ehmm nee.

ik heb je foto al gechecktā€¦jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik ben er vanaf de 5eā€¦ook goed ? :wink:

hahah is ook goed :wink: waar zit je dan? meeer info ;):stuck_out_tongue:

vooruit dan maar :wink:

met zā€™n vieren (3 mannen, 1 dame) zijn we vanaf de 5e In Blanes en rijden we de 19e terug naar Eindhoven. Voor de afwisseling zitten we deze ronde een keer in het oude gedeelte van Blanesā€¦ Wel lekker dicht bij het strand maar wel ietsjes verder van het stapgebeuren maar ach, alles is in Blanes op loopafstand :wink: en dat ik in het oude centrum zit was voor sommige hier een reden om aan te nemen dat ik ook oud zou zijnā€¦ :frowning:

en als ik sommige leeftijden hier zieā€¦ hebben ze eigenlijk wel gelijk :stuck_out_tongue:

ach, de interesses zijn hetzelfde :banana:

haha ag bij ons zitten de geboorte jaren tussen 87 en 82 :wink:

Mooi, dat begint er al op te lijken :stuck_out_tongue:

Ik gaat de 4e naar Blanes met 10 gaste en 5 meideā€¦ Dus wie weet :stuck_out_tongue:

En ik wil terug !
Ik zoek niemand, wil wel iedereeen zoeken !

Ik ga mee terug !