Voor onze volgende vakantie in het najaar van 2010 zoeken wij een villa in Sanur of omgeving.
Wij zijn een koppel (2 personen), dus heel groot hoeft de villa niet te zijn.
Wel met een prive zwembad, (kleine) tuin, keuken,badkamer (mag open zijn), met televisie en eventueel met personeel voor onderhoud of om te koken indien we dit wensen. Geen cottage of bungalow waar je geen privacy hebt (veel sites spreken over villa’s, maar zijn het gewoon cottages die samen één zwembad en tuin hebben. Dus wel met een aparte tuin en zwembad waar we prive kunnen genieten zonder gestoord te worden van anderen. Wij zoeken iets voor een redelijke prijs, geen overgewaardeerde prijzen, deze hebben we al lang gevonden en zijn niet aan ons besteed.
Hallo…wat soort van villa wilt u? ik heb een paar referentie zoals bali bergvilla of tanjung mas villa. Bali berg villa is simple en kleiner, lijk op een soort apartment maar als tanjung mas villa is groter en mooier. u kunt kijken meteen hun website.
Heeft u ook meer informatie van bali nodig? kijkt u ook aub mijn website www.tika-excursie.com of stuurt u aub een email aan mij dan help ik wel jullie.
GRoetjes
Tika
Bedankt voor uw reactie. Deze 2 plaatsen kennen we wel, maar we zochten nog enkele anderen zodat we de juiste keuze kunnen maken.
Hallo Ecco 1964,
ik weet niet of u al heeft geboekt maar misschien is Villa Luna iets voor u.
Ligt wel buiten het centrum van Sanur.
Ook Ellora Villa’s is misschien iets (deze is wel duurder dan Villa Luna).
succes met zoeken.
gr
Istrimas