Gezocht: Uitdaging In Het Buitenland

Ik ben een ambitieuze jongeman opzoek naar een leuke baan in het buitenland.

Ik heb een MBO (welzijn) opleiding gedaan, ben een jaar beroepsmilitair geweest bij de Landmacht en ben sinds 2 jaar werkzaam in diverse commerciële functies.

Momenteel ben ik als accountmanager werkzaam bij een personeelsdienstenlener en voorheen was ik werkzaam als accountmanager bij een engelse mobile service provider.

Tijdens mijn schooltijd heb ik in de zomers altijd als propper voor discotheek Chic Palace (Cala d’ Or/Mallorca) gewerkt en heb ik bijbaantjes gehad in de horeca.

Ik heb een vlotte babbel, representatief voorkomen en heb geen verplichtingen in Nederland (geen relatie, geen kinderen, geen eigen huis en geen financiële verplichtingen) en ben dus vrij om te gaan en staan waar ik maar wil.

Ik ben een goede skieer (10 jaar wintersport ervaring en 3 jaar lessen in Nederland (Meerberg te Hoofddorp) en ben zelfs in het verleden gevraagd om te komen trainen met de jeugd selectie van het Nederlands ski team, dus wellicht is een baan als ski instructeur iets voor mij.

Verder kan ik goed organiseren, ben verbaal erg sterk, spreek vloeiend Nederlands, Engels en in mindere mate Duits.

Voor meer informatie kunt u mij mailen.

Mijn e-mail adres is mx@quicknet.nl

Groeten,

Max
:slight_smile: