Ik woon en werk aan de Costa del Luz, Tarifa. Volgend jaar januari, begin ik daar met een groot renovatie project windenergie.
De bestaande windturbines gaan weg, en worden vervangen door nieuwe windturbines.
Ik ben op zoek naar een tolk die zowel Nederlands/Spaans als ook Spaans/Nederlands kan vertalen voor mij. De instanties die ik bezoek zijn o.a. kadaster, locale overheid, elektr.bedrijf etc. Je hoeft geen kennis van de sector te hebben.
Het belangrijkste is dat je kan vertalen. Ook belangrijk is dat je of aan de Costa del Sol woonachtig ben of aan de Costa del Luz. het werk zal enige jaren gaan duren.
Betaling op uren basis, ook eventuele correspondentie werkzaamheden horen bij het werk.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag.
vertalen en vertalen zijn 2 dingen.
Spaans / nederlands en nederlands / spaans vertalen dat is geen probleem, maar als je oficiele vertalingen moet hebben van documenten, en dat is bij deze projecten toch wel het geval dan moet je een oficiele vertaler hebben en dan kan het nederlandse consulaat je op weg helpen.
Zitten er verschillenden hier aan de zuid kust.
zijn niet goedkoop maar je beschrijft hier een miljoenen project wat je hebt :tssk: dus er 1 inhuren op uren basis dat kan toch geen probleem zijn.
neem kontakt opmet Conchita Siedenburg te Velez-Malaga
[EMAIL=“csiendenburg@wanadoo.es”]csiendenburg@wanadoo.es
zij is aan alle kanten beedigd en kan je mogelijk van dienst zijn, verder Google op Nedwerk voor meerdere Nederlandse ondernemers.
groeten, joep bevers