Gezocht: stage in Mexico

Hallo allen!

Momenteel zit ik in het 3e jaar van mijn studie International business & Languages en ben erg hard op zoek naar een stageplek in Mexico. Het blijkt echter erg moeilijk om wegen te vinden naar vacatures hiervoor en ik weet even niet meer waar te zoeken.

Is er iemand die informatie kan geven over waar ik kan zoeken, tips&trics, etc? Elke soort info is meer dan welkom!

groetjes Brenda

Ik weet niet of je erg gehecht bent aan het vinden van een stage in Mexico. In Ecuador kun je mooie uitdagende stages vinden via Ecotrackers Foundation. Zij zijn werkzaam op het gebied van duurzame ontwikkeling en zijn altijd op zoek naar gemotiveerde stagiaires.
Neem een kijkje op hun website voor meer informatie: www.ecotrackers.com

Buen suerte!

Heel erg bedankt voor deze informatie!

Mocht er nog iemand info of tips hebben voor Mexico, dan hoor ik deze ook graag!

Hey Brenda!
Volgend jaar jan/feb wil ik graag voor mijn afstudeerproject een onderzoekje uitvoeren in combinatie met Drama. Weet nog niet precies wat de opdracht gaat worden, maar misschien kunnen we elkaar wel aanvullen ofzo? Ik werk projectmatig en zet dus een onderzoekje op. Het is in Ecuador… Je hebt een Nederlandse begeleider ter plaatsen.

GR Ingrid!