Gezocht: stage in Mexico

Hallo allemaal,

Ik wil van (ongeveer) september 2006 - januari 2007 stage lopen in Mexico, maar vind het erg moeilijk om een stageplek te vinden. Ondertussen zit ik in het 3e jaar n de studie Internatioal Business & Languages.

Heeft er iemand meer info over hoe ik hier een stage kan vinden en waar te zoeken?

Alvast bedankt, alle info is welkom!

groetjes Brenda

Ik ben met hetzelfde bezig :stuck_out_tongue: en het is een beetje lastig vanuit hier maar je kan www.hetanderereizen.nl proberen, Judith Scholte is iig erg behulpzaam en het is ook niet zo’n grote organisatie dus persoonlijke hulp is er wel. Verder kan je joho.nl proberen, inschrijven bij de Abroad Service (€50 borg). Kan je je voorkeuren aangeven en dan krijg je een dik pakket met allerlei stagemogelijkheden, even doorspitten maar wie weet zit er iets tussen. De borg kan je na een jaar terug krijgen als je niks met de informatie kan.
Verder is het het makkelijkst om gewoon een lijst met instellingen op te stellen en die persoonlijk scdhrijven, met een goede sollicitatiebrief, kan wel eens helpen om een foto mee te sturen helemaal als je blond bent!!
Veel succes!!
Groetjes, Sascha