wat oudere dame zoekt een reisgenoot om enige weken vakantie te vieren in Midden-Portugal in een prettig appartement
om vandaar uit leuke trips te maken en het land verder te ontdekken, ben er al diverse keren geweest, Anna
Hallo Anna, Portugal lijkt me een mooi land, maar het gaat me niet lukken. Waarom kom je niet naar Marrakech. Ik woon hier al 5 jaar en heb er een B&B (www.ryadaicha.com). Het is in de Medina (ommuurde binnenstad) en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Bovendien is het klimaat hier nog prettiger dan in Portugal… Loek
Ik ga begin december met de camper naar spanje en portugal, zin om mee te gaan laat maar weten.
Hallo Karel,
ben je al geslaagd? Ik ben een vrouw van 59 en ben erg geinteresseerd in camperreizen naar bijv Spanje Portugal? Ik ben in het bezit van een rijbewijs en auto. Ik ben niet gebonden aan werk of wat dan ook en zou in principe altijd kunnen. Zonder sexsuele bijbedoelingen! Ik woon in Vught en jij?
Ik heb heel veel reiservaring: reizen en genieten is mijn lust en leven en ik houd van natuur, cultuur, zwemmen, fietsen. Het moet wel een beetje klikken. Ik hoor graag van je,
Groetjes jose
Hallo Anne,
Ik ben een vrouw van 59 j en ben ook op zoek naar een reisgenoot voor Spanje Portugal. Ik ben in bezit van een rijbewijs en ben neit gebonden aan werk of wat dan ook! Ik zou graag met je mee willen gaan als het een beetje klikt en dan de kosten samen te delen. Ik woon in Omgeving Den Bosch en jij? Wanneer had je gedacht om te gaan?
Ik hoor graag van je,
\Gr Jose
Hoy Jose.
Bel even voor kennismaking, om te weten hoe en wat en vooral wat je zegt, “klikt het”. 06 55903233.
Groeten Karel.
Hoy Jose.
Ik heb een paar keer tel. gehad, ik weet niet jij het was? Als jij het was laat het dan wat langer overgaan!
MVG Karel.
Hallo Karel,
Ik heb je een paar keer gebeld en gisteravond nog, maar ik kan je niet bereiken! Wat wil je nog meer van mij weten? Ik heb je ook een paar vragen gesteld, maar nog geen antwoord op gekregen. Zou je wat meer over jezelf willen beschrijven?
Gr Jose