Gezocht per januari huisgenoot Barcelona!

:unsure: **Vanaf januari 2005 studeer ik in Barcelona voor 6 maanden. **Ik ben met spoed opzoek naar een nieuwe huisgenoot **( oude heeft t af laten weten door persoonlijke prolemen)
o
Kosten: 350 per maand ( excl gas etc.) Borg vooraf: 850…die wordt gebruikt om de kosten van gas water en elc te bekostigen. het verschil krijg je terug als je weg gaat. kosten voor gas etc zijn ongeveer 25 euro per maand.

Het ligt in Gracia (was vroeger een dorpje is later bij de stad getrokken heeft als wijk haar dorpse karakter gehouden), deze wijk is heel schattig, redelijk rustig, lekker veilig en gezellig. Heel veel leuke winkeltjes, terrassjes en restaurantjes. 3 minuten lopen van het metrostation Joanic (gele lijn, het 3e station naar boven vanaf passeig de gracia, dat is het centrum). Dus eigenlijk een heerlijke plek, niet te ver uit het centrum maar wel lekker veilig en rustig.

Het appartement zelf heeft 3 slaapkamers (2 met balkon, jij zou dan 1 van deze kamers met balkon huren), een ruime hal, redelijk grote woonkamer met zithoek en eethoek, een ok keuken en badkamer en een halletje voor de badkamer met wasmachine. De kookplaat werkt elektrisch er is natuurlijk een koelkast en warm water werkt via een boiler.

De 3e kamer wortd op papier gehuurd door een ander NL meisje…ze woont er dus niet maar had dit nodig voor overheidszaken te regelen omdat ze volg jaar in spanje gaat wonen.

Ik heb zelf nog geen foto’s maar heb t via een meestudent geregeld die er nu zit en t schijnt r heel netjes uit te zien.

Reageer plz snel!!

Hoi!
Ik ga in september voor een half jaar naar barcelona om stage te lopen. Maar ik ga samen met een vriendin. Zou jij voor mij willen informeren of dat er in het appartement plaats is voor twee meiden van 25 augustus 2005 tot 25 januari 2006…?
Alvast bedankt!
Gr. Patricia

Hola, ik zoek voor juli en augustus nog een kamer in Barcelona! Is het al verhuurd of heb je nog plaats? Of weet je anders misschien nog een kamer of iemand? Alvast bedankt.

Stephanie

Misschien kunnen jullie je in deze vinden: Gezocht: Kamer in Barcelona

hallo,

Ik ben op zoek naar een kamer/appartement in barcelona vanaf 27 january tot ongeveer eind augustus.

Kan iemand mij hier aan helpen?
Alvast bedankt.

Hoi

Ik zoek nog een kamer vanaf januari in de gracia. De kamer lijkt mij erg geschikt alleen de borg van 850 euro is niet even een bedrag die je uit je mouw schut als student.
Ik zoek het apartement van Jan. tot Juni. Dus ik kom nooit aan de 850 euro met gas water en licht. Is hier iets mee te regelen?

groetjes Arlette

A_R_L_E_T_T_E@hotmail.com

als jullie goed lezen is deze advertentie van 2005!
Mvg

Ja, maar misschien waren we wel opzoek voor 2008 *-)