:unsure: **Vanaf januari 2005 studeer ik in Barcelona voor 6 maanden. **Ik ben met spoed opzoek naar een nieuwe huisgenoot **( oude heeft t af laten weten door persoonlijke prolemen)
o
Kosten: 350 per maand ( excl gas etc.) Borg vooraf: 850…die wordt gebruikt om de kosten van gas water en elc te bekostigen. het verschil krijg je terug als je weg gaat. kosten voor gas etc zijn ongeveer 25 euro per maand.
Het ligt in Gracia (was vroeger een dorpje is later bij de stad getrokken heeft als wijk haar dorpse karakter gehouden), deze wijk is heel schattig, redelijk rustig, lekker veilig en gezellig. Heel veel leuke winkeltjes, terrassjes en restaurantjes. 3 minuten lopen van het metrostation Joanic (gele lijn, het 3e station naar boven vanaf passeig de gracia, dat is het centrum). Dus eigenlijk een heerlijke plek, niet te ver uit het centrum maar wel lekker veilig en rustig.
Het appartement zelf heeft 3 slaapkamers (2 met balkon, jij zou dan 1 van deze kamers met balkon huren), een ruime hal, redelijk grote woonkamer met zithoek en eethoek, een ok keuken en badkamer en een halletje voor de badkamer met wasmachine. De kookplaat werkt elektrisch er is natuurlijk een koelkast en warm water werkt via een boiler.
De 3e kamer wortd op papier gehuurd door een ander NL meisje…ze woont er dus niet maar had dit nodig voor overheidszaken te regelen omdat ze volg jaar in spanje gaat wonen.
Ik heb zelf nog geen foto’s maar heb t via een meestudent geregeld die er nu zit en t schijnt r heel netjes uit te zien.
Reageer plz snel!!