Hallo allemaal, 10 mei vertrek ik (20 jaar) naar Nicaragua waar ik eerst 3 weken in een Eco-Community zal doorbrengen. Daarna wil ik nog graag drie weken gaan reizen door Nicaragua en eventueel Guatemala of Costa Rica. Het lijkt me leuk om dit DEELS met iemand anders te doen. Het leukst vind ik om zelf ook op ontdekkingstocht te gaan en onderweg mensen te onmoeten, maar het lijkt me sowieso een fijn gegeven als er iemand anders die ik van te voren al ontmoet heb ook in het land is waar ik ben en gezellig om een stuk samen te doen. Vooral voor natuurparken die ik wil bezoeken lijkt het me fijn met iemand anders te zijn.
Ik wil zo weinig mogelijk plannen, zodat ik er open inga, maar wel accommodaties en OV alvast beetje uitzoeken, maar ga nog niets boeken. Ik houd heel erg van mooie steden verkennen, lokale marktjes bezoeken, natuur, strand, water (surfen?) en zo nu en dan een feestje. Vooral veel om me heen kijken, zien, proeven, horen, voelen, ruiken… haha. En gewoon beetje gekke, spontane acties; niet alles volgens het boekje Een ongedwongen sfeer voor de periode, waarin ieder ook z’n eigen ding kan doen.
Mocht dit bij iemand aansluiten, dan hoor ik het graag
Groetjes Mick (Marieke)