Gezocht: Opstappers voor zeiltocht van Constanta (Roemenië) naar Almeria (Zuid-Spanje)

Hoi lezer,

Voor eind augustus tot begin oktober 2015 zoek ik opstappers voor een zeiltocht van Constanta (Roemenië) naar Almeria (Zuid-Spanje). Het zeil schip is een Bavaria Cruiser 33.

Ik verwacht een reis van ongeveer 6 - 8 weken en verwacht dat je minimaal 3 weken mee gaat. We zeilen 4 tot 6 dagen aan een stuk door met 2 tot 3 personen. We lopen tijdens de reis shifts. Op- en afstap plaatsen zijn bijvoorbeeld Constanta, Istanbul, Malta en Tunis.

De kosten voor vliegen van en naar de opstap/afstap plaats zijn voor eigen rekening, daarnaast graag een bijdrage voor je eigen eten. De rest van de kosten zijn voor mijn rekening. Graag ontmoet ik je een keer van te voren om kennis te maken.

Hartelijke groeten,
Elco Hack

Beste Elco,

Wat een gaaf plan! Ik word enthousiast van het idee om zo’n zeiltocht te maken!
Ik ben Harm (26) en in dagelijkse leven werk in een glasproductie plant waar ik verantwoordelijk ben voor het mechanische onderhoud.
Daarnaast ben ik avontuur/reis- lustig persoon. 3 a 4 weken op reis gaan is voor mij geen enkel probleem wellicht kan ik (iom m’n werkgever) langer mee… Mocht je nog een plekje aan board hebben dan lijkt het me leuk om eens kennis met je te maken en meer te horen over de reis!

Vriendelijke groet,
Harm Huijing