Hallo!
Mijn zus zit nu op sicilie voor een half jaar…
Maar nou vroeg ik me af welke nederlanders er daar nog meer zitten zodat mijn zus in contact kan komen.
Alvast bedankt
Sabine
Hallo!
Mijn zus zit nu op sicilie voor een half jaar…
Maar nou vroeg ik me af welke nederlanders er daar nog meer zitten zodat mijn zus in contact kan komen.
Alvast bedankt
Sabine
Hallo,
Mijn partner ( Martijn) en ik, we zijn verhuisd naar Sicilie :zon:( Balestrate) in januari. Je kan onze web site bekijken:
http://www.fdesign.eu/sicilia2007/index.html
Als je zus wil contact met ons hebben laat me weten:smile:
Groetjes,
Laura
1
Hallo ik woon ook op siciliè wilt er iemand mij mailen?claudiamusumeci@hotmail.itdoeixx!!
wat leuk dat jullie zijn verhuisd. HEt is een droom van me maar ik weet niet waar ik moet werken en wonen hebben jullie enige tips voor mij?
heyyy samen,
we komen eraan in mei 2010 en hebben er zin in: tot dan ![]()
prima werk ![]()
Hallo Claudia,
wij gaan met 4en in mei 2010 naar Balestrate, misschien kun en wil je ons jou passies over Sicilie delen.
groeten Joost
… Ik ga binnenkort verhuizen van Bologna naar Sicilie… maar ik zoek behalve Nederlanders ook werk… heeft iemand misschien een goede tip?cheer
Je kunt de Nederlandse eigenaar van Sicilieperklassieker.nl wellicht benaderen?
Karin
Italie2go.nl
Hallo Mijn Naam is Wendy kesler
En woon sinds 2/3 weken in palermo,heb een italiaanse vriend.En mijn bedoeling is hier werk te vinden/een huisje.
En beter de taal onder de knie te krijgen,ook zou ik het leuk vinden om met andere nederlanders in contact te komen
mijn naam is wendy kesler
ik ben 21 jaar
kom oorsprongkelijk uit zeist vlak bij utrrecht.
mijn hyves is wendy16zeist
facebook wendy kesler
en voor een hotmail bericht
wendykesler@hotmail.com
Hoi! woon je nog steeds in Sicilie? Waar precies?
Ik woon er ook, in Bagheria.
Heb je werk kunnen vinden?
Ik heb heel veel op internet gezocht binnen mijn werkvlak en veel open sollicitaties gedaan, binnen 2 maanden had ik een baan.
Als je het leuk vind om te contacten: dasverdanja@hotmail.com
groetjes, Angenita
Hoi Angenita,
Heb jij wat tips en adviezen voor mij ? Ik wil graag verhuizen naar Sicillie maar wil natuurlijk wel een baan vinden of een klein winkeltje beginnen. Heb je tips voor me hoe ik dit het beste kan aanpakken. Een huisje of appartement huren zal niet zo’n probleem zijn. Ook heb ik gedacht aan Nederlandse bedrijven oa B&B waar misschien mensen gezocht worden,duizend ideeen maar waar moet ik beginnen?
groetjes,
monique
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar advies en tips over het zoeken naar een baan in Sicillie. Kan iemand me helpen? Ik dacht aan B&B of een Nederlands bedrijf gevestigd in sicillie.
Wie kan me wat wegwijs maken?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Monique
hallo Laura
Wat een leuk fotoalbum! Ben benieuwd of jullie daar nog wonen. Ik ga in mei/juni 8-15 dg naar Sicilie en zoek logeeradressen bij Nederlanders… ms is t mogelijk om elkaar te ontmoeten en bij jullie te overnachten?
Indien je meer persoonlijke info over mij wilt geef ik je mijn volledige naam door en kan je een vriendschapsverzoek doen en mijn Facebook bekijken…
Alvast bedankt en hoop wat van jullie te horen!
Warme groet Marjon
hallo Angenita,
Ben benieuwd of je nog in Bagneria woont. Ik ga in mei/juni 8-15 dg naar Sicilie en zoek nl. logeeradressen bij Nederlanders.
Indien je meer persoonlijke info over mij wilt geef ik je mijn volledige naam door en kan je een vriendschapsverzoek doen en mijn Facebook bekijken…
Alvast bedankt en hoop wat van je te horen!
Warme groet Marjon
Halli allemaal.tis lang geleden datvik hier wat geschreven heb.zocht in 2010 nl mensen op.sicilie die ik helaas toen niet heb leren kennen.
mijn vriend heeft een eigen animatie entertainment bedrijf en we werken voornamelijk in griekenland.in de zomer.
wij hebben vanaf nov een huisjebin bagheria enbde bedoeling is nu hier vast ons thuis haven te hebben.
gezellig zn fam om ons heen lekker eten.
Ik werk al 4 jaar voor zn bedrijf.
en vondt het heerlijk zomers weg.
maar nu is het tijd voor een plek hier.
ik heb angenita leren kennen hier.
die een echte nl vriendin is geworden.helaas was dat voor kort
en is zij jammer genoeg weer terug naar nl
ik ben altijd op zoek naar nl mensen op sicilie
en ook ik zoek nog steeds werk.
wil je in cobtact komen
kun je me beter mailen
wendykesler@hotmail.com
of facebook mailen wendy kesler