Hoi,
Ik vind het leuk om landenvlaggetjes op mijn tas te naaien van de landen waar ik ben geweest. Maar nu heb ik helaas van de volgende landen geen vlaggetjes kunnen vinden:
Hongarije
Canada
Brazilië
Cuba
Kan iemand me daaraan helpen?
Hoi,
Ik vind het leuk om landenvlaggetjes op mijn tas te naaien van de landen waar ik ben geweest. Maar nu heb ik helaas van de volgende landen geen vlaggetjes kunnen vinden:
Hongarije
Canada
Brazilië
Cuba
Kan iemand me daaraan helpen?
Hey Maryvonne,
Als je recht tegenover centraal station van Amsterdam aan de overkant op de prins hendrikkade kijkt dan zit daar een winkeltje met alle vlaggen die je maar kan bedenken. je herkent het meteen want het heeft een groot bord met vlaggetjes voor de deur staan.
Gaaf, bedankt voor de tip! :chin:
Als je een fles Legendario Rum koopt dan krijg je er een vlaggetje bij…![]()
Hoi ik heb dezelfde tik :-)!!!
Weet iemand ook of deze ergens online te bestellen zijn?
Cheers,
Pino
Hoi Pino! Zelf verzamel ik ook vlaggetjes van de landen die ik bezocht heb. Als ik ze niet kan vinden in het desbetreffende land, bestel ik ze meestal op backpackflags.com ![]()
Edit: kennen jullie meer mensen die vlaggetjes verzamelen? Het lijkt me zo leuk om bijv een Hyves op te zetten en de verzameling te bezichtigen!
Hoi Evita,
Ja ik ken er nog eentje die, die vlaggetjes spaart is idd wel een leuke voor hyves! Laatje 't weten wanneer je de hyves hebt :wereld:
Cheers,
Arjan
Hoi,
Misschien is dit wat voor je ?
Thanks! Maar deze stond er al tussen :zon02: is echt een super site!!!
haha, ik heb ook heel mijn backpack vol hangen… ziet er echt super uit… mensen vragen wel vaak…heb jij die tas geleend ofzo…haha NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE haha!!!
Super dat er meer van deze verzamelaars zijn!
Een aantal jaren geleden echt een super iets mee gemaakt. Ik was opzoek naar een landenbatch van Ghana… kon hem echt niet vinden… Op het Ghana forum een post gezet, en toen heeft er een mevrouw mij eentje opgestuurd, gratis en voor niks, echt super lief! En die zit natuurlijk met liefde op mijn tas!!!
Ik spaar ook al jaren vlaggetjes maar ik wil ze wel kopen in het land zelf.
We hebben ze nog in ieder land kunnen vinden.