Gezocht ladies inzicht voor een vrouwen magazine

Wie heeft er ideeën voor een vrouwen tijdschrift met als doel meerdere culturen over de wereld samen te brengen. Zoals mode, beauty etc.

soort van multiculti blad of heeft het ook te maken met reizen?

Het gaat om glamourachtige multiculturele vrouwen magazine. BEDANKT!

Dan ben je hier waarschijnlijk aan het verkeerde adres omdat dit een reisforum is.

er zijn natuurlijk elementen uit andere culturen in Nederlandse mode, en je ziet ook dat niet-westerse culturen verwesteren. ik vraag me echter af of globalisering daadwerkelijk tot verbroedering leidt, of dat verschillen alleen maar pijnlijk zichtbaar worden (en mensen uiteindelijk minder gelukkig maakt).

ook qua levensmiddelen en ‘(natuur)geneesmiddelen’ nemen westerse landen dingen over.

je kan je ook focussen op ontmoetingen van vrouwen door te kijken naar mensen die reizen, of door mensen die elders gewerkt hebben (al dan niet op vrijwillige basis). je moet alleen waken om dergelijke ontmoetingen oprecht af te spiegelen, en niet als een modegril van ‘kijk mij nu even interessant zijn’.

welk vrouwenmagazine (het is echt EEN woord in de Nederlandse taal) gaat het om?

Als het maar niet zo’n Glossy modeblad zoals Vogue ofzo wordt want dat is niet aan mij besteed. Ga dieper op de zaken in. De werkelijke innerlijke vrouw die "achter"de uiterlijke vrouw zit. Wat houdt ze bezig in het breedste zin v.h. woord. Ga op zoek naar vrouwen die bijzondere dingen doen. Vanuit het niets een eigen ondernemeng gestart zijn, vrijwilligsters etcetc.