Gezocht: Job voor technische duizendpoot

Hallo lezers!

Via deze weg probeer ik in contact te komen met mensen, of toekomstige weknemers, die op Aruba leven.
Ik ben nml. op zoek naar een job op dit mooie eiland, en gezien mijn technische achtergrond denk ik wel een goede bijdrage te kunnen leveren, maar weet via de reguliere weg (uitzendbureau etc.) nog geen voet aan wal te zetten. Mijn partner kan gelijk aan de gang, maar we willen niet de stap maken voordat ik ook een job heb, dus…Mochten mensen een technische all-rounder nodig hebben, that’s me!! CV kan ik je natuurlijk opsturen…thnx!

Grtzzzz:zon02:

Welke vorm van techniek? Als je een gediplomeerd automonteur, electromonteur of koeltechnicus bent kan ik je wel helpen. Maar ben je een niet gediplomeerde allrounder dan is het niet zo simpel om vooraf een baan te vinden. Alles draait op Aruba om diploma’s, die je ook moet kunnen overleggen om een werkvergunning te krijgen. Je moet nl. bewijzen dat je beter geschikt bent voor een bepaalde baan dan een lokale Arubaanse kandidaat, want lokale kandidaten gaan logischerwijze altijd voor bij een vacature. Om een baan te vinden zul je je dan ook ter plaatse bij een werkgever moeten bewijzen dat je beter bent dan een andere kandidaat of anders misschien als freelancer aan de slag.

1 like