Beste,
2 maanden geleden zijn wij naar Bali verhuisd voor een 7-tal maanden met ons gezin. Ikzelf kom hier voor een internationalisering van mijn studies en geef vrijwillig les.
Mijn echtgenoot had vanuit ons thuisland maanden werk gezocht als duikinstructeur. Ook speciaal thuis maanden cursus gevolgd om hier in Bali te kunnen werken. Hij had een werkplaats gevonden in Sanur en op basis daarvan zochten we een huis, school voor de kids en een stageplaats voor mij. Alles natuurlijk afhankelijk van zijn werksituatie.
Echter…hier aangekomen in Bali: geen werk als duikinstructeur voor m’n echtgenoot. Ikzelf werk als vrijwilliger dus ook geen inkomsten. Zijn werkgever kan geen werk aanbieden wegens 'laag ’ seizoen. Financieel hadden we natuurlijk gerekend op zijn werk om hier een stuk te leven.
Mijn man is dringend op zoek naar werk als duikinstructeur. Hij is instructeur bij Padi.
We zijn ten einde raad. De enige mogelijkheid die zich nog aanreikt is dat hij in het noorden van Bali gaat werken, maar dan zijn we verplicht om 5 maanden van elkaar gescheiden te leven: hij in het noorden, ik en de kids in de buurt van Sanur.
Als er mensen zijn die kunnen helpen: geef je aub een seintje?
Groeten
Sophie