Bonjour,
Wij zijn nog op zoek naar een entousiaste kracht die ons zou kunnen assisteren bij het vergisten van onze druivenoogst. Wij zijn een jong gezin die aan de voet van de Mont Ventoux een wijn domaine hebben overgenomen.
We zijn nog voor de komende oogst op zoek naar een hulp in onze wijnmakerij. De periode zal vanaf begin september tot half oktober zijn.
Wij oogsten alle druiven met de hand en klaren die klus als equipe, lijkt het je leuk om daar meer over te weten kijk dan op marottevins.com.
Daan
Beste,
Ik heb een klein beetje ervaring met het maken van wijn (hobby). Dit niet van druiven maar alle mogelijke andere soorten (aarbeien, appels, berkensap en zelfs koffie). Helaas kan ik mij niet vrijmaken maar ik ken misschien wel iemand die interesse zou hebben. Een goede vriend die mij soms eens wat komt helpen of tips geeft over wijn. Het is een student van 19 jaar die IT volgt, een heel verstandig, maar ook heel stil iemand. Door dat laatste weet ik niet of hij het aandurft maar als je interesse hebt mag je me gerust een mailtje sturen, dan kan ik er eens over praten.