gezocht huis in gumbet !!

Hallo allemaal,

Wie o wie weet er nog een huis( appartement) te huur in Gümbet( of zeer directe omgeving) voor vriendlief ( en collega’s) van april tot ongeveer half oktober?? Wensen: 3 slaapkamers, keuken, badkamer (eventueel een woonkamer, en het liefst een mogelijkheid om buiten te kunnen zijn/zitten. Niet te duur, want ja die salarissen daar he… :embarrese

ALvast bedankt allemaal
liefs xxxxxx

Het is het makkelijkst om daar ter plaatse te gaan kijken!!

x

Ik ben al weken via het internet aan het zoeken en nog geen fluit opgeschoten…Ik weet wel een appartement met 2 slaapkamers 4bedden te huus daar!!

Hoi Linda,

Kan je mij wat meer info geven over dat appartement! waar is het wat zit er allemaal bij en wat kost het???

Thanks alvast

Het is gewoon een apartement met 2 slaapkamers een kleine woonkamer met een keukentje het moet 700YTL kosten en dat is volgens mij zonder water en electriciteit! Zal het eens gaan navragen!!

Het is volgens mij gewoon een normaal appartement, met een huiskamer incl keukentje, 2 slaapkamers en een badkamer, het heeft ook een balkkon. Kosten 700YTL en dat is volgens mij excl water en electriciteit. Ik zal het eens navragen…