Gezocht:Geëmigreerde Nederlanders voor docu :)

Eerder in het jaar was ik al door Wereldwijzer.nl geinterviewd over onze reis naar Australie en Nieuw Zeeland. (http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=98231)
Nu hebben we een lijst met dingen die we willen ondernemen tijdens onze reis, maar heb er nog 1 aan toegevoegd waar ik jullie hulp bij nodig heb!

Woon jij/ woont u al een tijd lang in Australia of New Zealand? En lijkt het je leuk er eens over te praten, hoe dit avontuur van Nederland achterwegen laten is bevallen? Ik ben benieuwd naar de postieve maar ook de negatieve kanten en wil hier een kleine documentaire van maken. In principe zullen de korte interviews die ik wil afnemen, op onze reisblog verschijnen (met video)…en wie weet kan ik er na onze reis van zo’n 4 maanden een algehele documentaire van maken.

Op onze blog is meer informatie te vinden over onszelf, de reis en het plan om deze documentaire te maken!

Lees hier verdere info over het onderwerp Gezocht: Nederlanders in Australie en ook in welke 3 categorieen ik mensen zoek!

Hopelijk vind ik op dit forum enkele mensen die het leuk vinden mij inzicht te laten verkrijgen op hun eigen verhaal en band met Australie of Nieuw Zeeland :slight_smile:

M.v.g.
Lieve

Hallo Lieve,

Deze oproep kan ik waarschijnlijk uit de sticky halen…

Zijn er misschien interessante verhalen/ interviews eruit voor gekomen voor eventueel plaatsing op dit forum?

Met vriendelijke groet,
Kees

Hey Kees,

ik lees nu pas je bericht :s. Ben sinds kort weer een beetje actief op WW ;).
Ja, ik ben nu inderdaad niet meer op zoek naar mensen. Ik lever binnenkort nog de antwoorden in op de vragen die ik ontving van Kiki. Dit als tweede en afsluitend interview over onze reis. Ik zal hierin ook vertellen over het docu project en wat eruit voort is gekomen. :slight_smile:
De video’s die ik heb gemaakt (met interviews) zijn te vinden op

Er zijn 4 interviews afgenomen (met verschillende type mensen en achterliggende verhalen) en er staan meer video’s ook tussen van onze reis.

groetjes,
Lieve