Gezocht au pairs en werk in Napoli!

Ciao tutti,

Ik zal me even voorstellen, ik ben charonne 23 jaar en geboren te Geleen (limburg).
2 jaar geleden heb ik mijn ‘‘napolitano’’ leren kennen op vakantie.
en ja hoor ik zie alles nu door een roze bril en heb dus de stoute schoenen aangetrokken en ben vertrokken naar bella napoli!!!
Ik werk nu sinds september als aupair in het centrum van napoli (fantastisch)Het bevalt me allemaal wel prima, maar nu begin ik me toch een beetje te vervelen. De kleine Ginevra van 3 jaar oud gaat ma t/m vrij naar school van 9 tot 15.30, dus ik heb heeeeeeeeeeeeeel veel vrije tijd . Ik vroeg me af: ''zijn er misschien nog aupairs in Napoli, die een keer zin hebben om naar de zee tegaan,** shoppen a Via Toledo, mangiare una buona pizza, etc.**
Vanaf september ben ik ook opzoek naar een fulltime baan en wil dus stoppen als aupair. Ciro mijn vriendje en ik willen graag gaan samenwonen, maar ik vind geen werk. Het is zo moeilijk in het zuiden van Italie. Kan iemand mij misschien tips geven?
Ik heb al 50 sollicitatiebrieven geschreven naar hotels (totaal niks gehoord), mijn cv afgegeven bij grote winkelketens, etc.

TANTI BACI charonne

http://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/ww3/report.gif